Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuw board + extra forum regels]
Nieuw board + extra forum regels
Alo,

Oke vandaag is er besloten om een extra board op onze site te gaan plaatsen. Het zal een NON-RS board worden waar dus helemaal niks van rs op komt te staan. Graag willen we hier ook geen andere computerspel info op hebben. Non-Rs board is vooral bedoeld om het gemengd een beetje te ontlasten van de nieuwe topics die er elke dag opgezet worden.

Er komen een aantal strenge regels bij 3 board bij.

- Levels
- Wildernis
- Gemengd

Levels: Het is niet meer de bedoeling om zomaar een topic te starten dat je weer 1 lvl bent gestegen. Ook is het nu verboden geworden om je stats te laten keuren. We hebben dit ingevoerd omdat ik helaas van een aantal leden heb vernomen dat dit gruwelijk irritant is ( terecht ) en omdat het niveau van het Levels board erg omlaag is gegaan hierdoor.

Wildernis: We gaan geen topics meer plaatsen waar we iemand de dood in willen jagen omdat hij je 1x heeft uitgescholden ook is het niet meer de bedoeling om al je kills te posten die eigenlijk doodnormaal zijn in het spel Rs.

Gemengd: Door het nieuwe board is gemengd nu wat rustiger en kan er meer over rs gepost worden.

LET OP: Er staan straks sticky`s waarin de nieuwe regels van deze 3 boards staan. Willen jullie je hier graag aanhouden.

PS: Elk topic wat niet in een bepaald board hoort wordt met onmiddelijk ingang gewist en je kan een pm verwachten dat het niet is toegestaan dat meer te posten. Dit hebben we gedaan om ons forum nog vriendelijk en leesbaarder te maken.

Bedankt voor jullie aandacht
Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 6-6-2005 21:29
Antwoorden:
De Z Warrior

Inactief

eindelijk nieuwe regels minder spam hoop ik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
6-6-2005 21:34
Glowball02

Rune Member (6.9)

NON-RSbord: cool
levelbord: wat mag daar wel nog? Plaatje
wildernisbord: goede update, wildernisbord is geen hitlist!
gemengd: beetje normaal door NON-RSbord
besluit: over het algemeen is dit een goede update, keep going!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
6-6-2005 21:35
Priamus

Gewist lid

Goede zet!

Alleen zie ik het board nog niet..
6-6-2005 21:37
_awf_suir1_

Gewist lid

quote:
Ook is het nu verboden geworden om je stats te laten keuren. We hebben dit ingevoerd omdat ik helaas van een aantal leden heb vernomen dat dit gruwelijk irritant is ( terecht ) en omdat het niveau van het Levels board erg omlaag is gegaan hierdoor.

Bedoel je daarmee dat het verboden is je skills te laten raten? Dan word het levels bord wel wat leeg...

Verder wel goede update

quote:
PS: Elk topic wat niet in een bepaald board wordt met onmiddelijk ingang gewist

Elk topic wat niet in een bepaald board hoort wordt met onmiddelijk ingang gewist.

BTW, jullie kunnen hem toch verplaatsen als iemand dacht dat hij ergens anders hoorde?

@priamus, lees goed, hij komt erPlaatje
6-6-2005 21:39
Joshua6464

Inactief

Waar kun je levels dan wel laten raten? Wel goede updatePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-6-2005 21:46
Bamberg88

Gewist lid

ok dat is dan weer een verandering kijken hoe het uitpakt Plaatje
6-6-2005 21:56
Ramdebiel

Gewist lid

Ik zou haast denken dat jullie mijn afscheidsbericht hebben gelezen...

[ Drassedit] Klopt en ik betreur ook dat we dit pas doen nadat jij je vertrek hebt aangekondigd. [Drassedit]
6-6-2005 22:08
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Eindelijk is dat non-rs board er...Plaatje goeie update in het forum.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-6-2005 22:45
Bobsel

Rune Member (6.9)

W00t! Dit gaat heel erg helpen denk iKPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2005 13:47
Erikje90

Gewist lid

ik snap echt niet wat je met dat levelboard moet laten posten? Alleen als total iets bijzonders is? Zoals 1000 of 1111 (killeraresoPlaatje ) of 1250 bedoelen jullie dat?
Mag dat wel?
7-6-2005 15:15
Arjensun

Rune Member (6.9)

Wat ik eruit opmaak dat je alleen special lvl`s mag posten dus bijvoorbeeld woodcutting 60 omdat je dan eindelijk yews kan hakken. Maar bijvoorbeeld fishing lvl 61 boeit niet omdat je dan nix extra`s kan. En natuurlijk de mooie total levels zoals 1200 ofzo maar 1074 is ook niet speciaal.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
7-6-2005 17:17
Sir Mvl

Inactief

nice update Plaatje (zoals meestal wel Plaatje ) nu moet er nog een service board komen e Plaatje Plaatje

maarja, weer een board dat nagekeken door de mal`s moet worden.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2005 17:17
Jl313510

Gewist lid

hehe eindelijk word er iets gedaan je moet er somds een tijdje zoeken voor je iets serieus vind nu word dat minder moeilijk oftuwel goeie update Plaatje
7-6-2005 17:35
Fakemon

Gewist lid

Heel goede update, maar inderdaad, wat mag er eigenlijk dan nog wel bij levelsboard? En wat non-rsboard betreft, dat is zeer goed, aangezien het gemengd de laatste tijd toch wel enorm vol stond met irl-problemen.
7-6-2005 18:26
Erikje90

Gewist lid

Bij gemengd board staat:

Gemengd
Praat hier over van alles en nog wat, ook het leven buiten RuneScape.

moet ff veranderePlaatje
7-6-2005 18:52
Antwoord 1-15 van 20 totaal.
>> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.