Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vernieuwing indeed]
Vernieuwing indeed
w0w... mensen die morgen inloggen zien veel nieuws staan zeg Plaatje
Anyway, ik heb wat updates doorgevoerd.

• 1. Bij stoneplate is in het menu t lettertype wat kleiner, dit maakt het overzichtelijker, en er past meer in een kleine ruimte, wat zorgt dat meer mensen niet hoeven te scrollen Plaatje
    • 2. Event admin heeft wat extra opties. World, tijd, plaats, en beschrijving zijn nu allemaal apart, en later veranderbaar, in tegenstelling tot vroeger, waar het maar 1 keer in te stellen was.
    • 3. Kalendertje! Op aanraden van bart (killerbart) heeft de stone plate layout nu een minikalendertje onderaan het menu. Het gele vakje is vandaag, groene vakjes zijn events. Je muis erover en je ziet de event naam, klikken en je krijgt alle mogelijke info erover.
    • 4. Je kan nu WEL berichten onder de 20 tekens posten, op borden waar je posts niet meetellen.

Dus: mensen die events binnenkort houden, update de info zo snel mogelijk Plaatje
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 10-2-2004 22:12
    Antwoorden:
    Ohno

Rune Member (6.9)

Heel goeie updates behalve dat lettertype vond ik niet echt nodig want het graakt nog altijd niet in 1 keer op m'n scherm Plaatje
    Dat kalendertje ruleert wel, nu zal er minder verwarring zijn voor de datums enz van de eventen
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    11-2-2004 07:49
    Tt112

Rune Member (6.9)

yep dat kalendertje ruled echt
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
    retired from runescape
    11-2-2004 08:53
    Dark Prowler

Inactief

yep kalendertje is top ik vergeet events anders
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    11-2-2004 13:13
    D3c3pt0r

Gewist lid

ja is wel lijp de poll en het kalendertje me de events
    11-2-2004 15:12
    Zharlax

Rune Member (6.9)

Jaja, die kalender was wel een goed idee, hij is nu trouwens ik elke layout te vinden.
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
    11-2-2004 15:14
    Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.