Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Tijd voor vernieuwing]
Tijd voor vernieuwing
Beste Clanmensjes,

Wij (de Leaders) hebben besloten dat we Mr Extreem en Debesten zullen degraderen naar level 7. Zei waren naar onze mening de laatste tijd te inactief en aangezien de levels 8 een representatieve functie hebben is het toch wel belangrijk dat zei actief zijn. Natuurlijk zijn wij Mr Extreem en Debesten zeer dankbaar voor hun inzet en hun bijdragen aan CTK/RSR. Zowieso was RSR nooit hetzelfde geweest zonder Mr Extreem en Debesten en wij hopen dat zei hun taken als level 7 net zo goed zullen vervullen als vroeger. Nogmaals bedankt voor jullie bijdragen Mr Extreem en Debesten, jullie zijn echte toppers.

Er is nu natuurlijk een tekort aan levels 8 en daarom hebben wij besloten Tt112 te bevorden tot de nieuwe level 8, wij hopen dat hij de plaats van Mr Extreem en Debesten goed zal opvullen.

Verder hoef je bij de login ook niet meer je volledige naam in te vullen, een deel van je naam is als voldoende. Zo kan ik bijvoorbeeld ook met Killer of Bart inloggen vanaf nu. Je moet wel minimaal 3 letters van je naam invullen, Tt112 kan dus niet met alleen Tt inloggen.

Dit was het nieuws, Mr Extreem en Debesten nogmaals bedankt voor jullie inzet ten opzichten van de clan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 10-2-2004 18:58
Antwoorden:
Tt112

Rune Member (6.9)

*houd bedank speech voor het worden van lvl 8* (verzin zelf maar wat ik in die speech zeg)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
10-2-2004 19:19
Dark Prowler

Inactief

en ik ik ben er even lang inPlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2004 21:16
Bakenrulez

Gewist lid

hey hey mensen

gefelie met de promotiePlaatje

maby kom ik ook ooit zo verPlaatje
maar ja dat duurt nog ff dus maak er nog maar ff iets van zolang jullie daar zitten en ik veel laggerPlaatje

nee hoor ik ben niet jaloersPlaatje

veel plezier met jullie plaatsing

greets baken
10-2-2004 21:58
Kill12

Gewist lid

wanneer word ik nou eens clearence 7.. ik sta al tijden op 6.9.. moet thul lief vragen Plaatje
11-2-2004 14:45
D3c3pt0r

Gewist lid

hey het is wel lijp als een gast promotie krijgtPlaatje

dus: gefeliciteerd met de promotie Tt112 Plaatje
11-2-2004 15:16
Dark Prowler

Inactief

quote:
Kill12 zei: wanneer word ik nou eens clearence 7.. ik sta al tijden op 6.9.. moet thul lief vragen Plaatje
niet runescapezakhoofden anders krijg je em niet
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2004 18:59
Ohno

Rune Member (6.9)

hmm et zou wel leuk zijn als je mr ex & debesten retired designer maakt ofzo... ze verdienen toch wat meer krediet dan protector Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2004 20:30
Tt112

Rune Member (6.9)

ja ik ben het best wel eens met wat jan zegt, ze hebbe best veel voor ctk/rsr gedaan.. dus ze mogen toch wel iets anders dan protector zijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
12-2-2004 16:05
Dark Prowler

Inactief

ja alex en bart verdienen en speciale medal een retired medal ofzo
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-2-2004 20:44
Bobsel

Rune Member (6.9)

maak dan een soort 7.5 ofzo(alleen maar een tip)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2004 14:47
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.