Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwah Sub - Leadah]
Nieuwah Sub - Leadah

Groots nieuws op RSR. Ik ben vanaf vandaag nu Sub - Leader van RSR. Hopelijk verloopt alles goed en kan ik goed voor leadertje spelen.

PS: Door mij heeft thul nu ook de kleurtjes bij de ledenlijst aangepast. Dus een lvl 8 is nu ook zwart op het online schermpje

HAVE FUN ALLEMAAL!

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 9-2-2004 20:12
Antwoorden:
Rikha 300

Gewist lid

kun je nu ook IP ban doen ik weet nog wel een paar gastjes ..... Plaatje nee grapje have fun met je nieuwe powers
9-2-2004 20:15
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ja dat kan die ook Plaatje, dus ik zou maar opletten met wat je zegt Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
9-2-2004 20:21
Dark Prowler

Inactief

yooooooooooooooo gratz drassje je verdient et echt veel geluk in je co-leaderschap leaders proficiat met jullie prima keuzePlaatjePlaatjePlaatje!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2004 20:34
Ohno

Rune Member (6.9)

Congratz bartos Plaatje
Veel genot met je powers Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2004 20:38
Superjongen

Gewist lid

Gooooooooooooo bartje, veel plezier met je powers en blijf op het goede pad Plaatje.
9-2-2004 21:01
Killwarrior

Gewist lid

Lekker drass Plaatje
veel plezier met je *krachten* Plaatje
9-2-2004 21:05
Tt112

Rune Member (6.9)

l33t uurmeloennaaier...mag ik je plek als lvl 8 overnemen PlaatjePlaatje anywayzzz congratz
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
9-2-2004 21:07
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Kimkoen zei: yooooooooooooooo gratz drassje je verdient et echt veel geluk in je co-leaderschap leaders proficiat met jullie prima keuzePlaatjePlaatjePlaatje!

slijmerd Plaatje

Ook geupdate:
Als je een topic LEEST zou hij iets sneller moeten zijn (ongeveer 20%? resultaten plz Plaatje) wegens een fix.
De fout was dat hij bij het opzoeken van een kleur bij een naam alle info over de gebruiker opnieuw opvroeg, wat 2X zoveel tijd kost.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2004 21:15
Bobsel

Rune Member (6.9)

gefeliciteerd drass met je nieuwe goddelijkheid je hebt t verdiend
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2004 07:48
Dark Prowler

Inactief

quote:
Thulinma zei:
slijmerd Plaatje

Ook geupdate:
Als je een topic LEEST zou hij iets sneller moeten zijn (ongeveer 20%? resultaten plz Plaatje) wegens een fix.
De fout was dat hij bij het opzoeken van een kleur bij een naam alle info over de gebruiker opnieuw opvroeg, wat 2X zoveel tijd kost.
aarsPlaatje! mag ik 8 worden PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2004 11:09
Zharlax

Rune Member (6.9)

We zoeken geen nieuwe 8 om drass zijn plek op te vullen dus ik ben bang dat jullie braaf 7 blijve Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
10-2-2004 11:31
Jules

Inactief

Ennne, mag ik wel lvl 7 worden ? ^_^, najah gefeli met je rang bart, you earn it Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2004 14:41
Jessebreda

Gewist lid

Mag ik ook weten waarom hij clear 8.5 isPlaatje aangezien hij op het eerste ogenblik niet meteen tot de lvl 8 gerekend werd...Plaatje 0mdat z'n combat zo hoog is? of z'n total?
(nee ik ben niet jaloers maar wil wel sub-leader worden Plaatje)
10-2-2004 16:05
Tt112

Rune Member (6.9)

omdat.. ja waarom isie eigenlijk sub-leader gewordePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
10-2-2004 16:06
Rikha 300

Gewist lid

wgens goed gedrag Plaatje
10-2-2004 19:52
Antwoord 1-15 van 17 totaal.
>> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.