Zoek in het forum!
Plaatjes
Dames en Heren (en Bartho),

Zoals in het vorige nieuwstopic al is opgemerkt raakt onze server af en toe het draadje een beetje kwijt. De grootste belasting blijkt het opvragen van de plaatjes te zijn, en daarom hebben we besloten deze naar een host buiten onze controle uit te besteden. Vooralsnog houden we het op een free host.

Gezien de goede Terms of Service van Putfile raden we jullie aan je plaatjes hier te hosten. Iedereen heeft 2 weken om zijn plaatjes ergens anders onder te brengen, daarna gaat de RSR picserver definitief UIT.

Lees de Terms of Service op putfile ook even door, er zijn namelijk een paar restricties.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 30-5-2005 21:41
Antwoorden:
Bamberg88

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Ah, mooi, bamberg, wil je die guide dan naar me mailen, dan zet ik hem waar nu de picserv staat Plaatje

ah lol ik zal er vanmiddag dan wel mee beginnne Plaatje
31-5-2005 08:54
Shin Shanxxx

Gewist lid

nja bij mij viel de site vaak stil Plaatje en hopelijk is dit probleem nu opgelost Plaatje (ik gebruik [http://www.imageshack.us/] en daar heb ik nu mijn avatar en sign mee geupeload PlaatjePlaatje )
31-5-2005 12:12
Leon

Gewist lid

volkomen mee eens. ik vind alleen de site niet goed die er nu staat om up te loaden
31-5-2005 12:23
_awf_suir1_

Gewist lid

En miss is het een idee om hem in een nieuw venster te laten openen? Ik vind het alleen wel raar, want eerst kreeg je (bijna) nooit die foutmelding en nu opeens wel, terwijl er niet iets verandert is ofzo, toch?
31-5-2005 14:28
Nickalicious

Gewist lid

ok ik load wel up via mijn eigen website.. als er een aantal willen zet ik er wel wat bij qua plaatjes voor hun kosteloos
31-5-2005 16:32
Bamberg88

Gewist lid

yea men mooie guide is af Plaatje thul keurt em nu Plaatje
31-5-2005 18:28
Bloodgoat

Gewist lid

Ah. Ik zal mn mail checken bamberg Plaatje

quote:
Bloodgoat zei: nou ik heb mijn plaatje daar geupload en de `bb` link daar gezet maar mijn avatar doet het niet.

ik zal wel iets fout hebben gedaan, help pl0z? Plaatje

In mijn oneindige goedheid, heb ik em voor je gefixt. *maakt buiging*
31-5-2005 21:05
Killerareso

Gewist lid

quote:
Bamberg88 zei: yea men mooie guide is af Plaatje thul keurt em nu Plaatje

thul ff opPlaatje met controleren Plaatje ik heb al een nieuwe versie gekregen van buddy kit en ik wil hem ff erop zetten Plaatje
1-6-2005 12:47
Benniebob

Gewist lid

thul ken je nie sneller nakijken¿?¿? want ik snap nix van da uploaden via die sitePlaatjePlaatje
(en dan ook helemaaaaaaaal nixPlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
1-6-2005 18:29
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Rustig, ik heb het HEEL druk de laatste tijd, en die guide moet nog iets geedit worden.
Hij komt er heus snel Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-6-2005 08:13
Bartho_e

Gewist lid

Komop kinderen, het is maar een uploader. Bladeren > Plaatje zoeken > Klik op "upload" > Kopieer de url van het plaatje > plaats hem hier in de plaatjes code. ( < img src=PLAATJE > ) ( zonder de spaties )
2-6-2005 08:33
Flakflop

Gewist lid

op welk board komt de guild van bamberg te staan?
2-6-2005 16:04
Thormen

Gewist lid

Goed idee, ik zal mijn plaatjes ook op putfile zetten.
3-6-2005 09:09
De Z Warrior

Inactief

moet je daarvoor aanmelden ofzo wat meer uitleg plzPlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
3-6-2005 23:25
Antwoord 16-29 van 29 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.