Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Webmail is af :D !]
Webmail is af :D !
Beste clanmensjes,

Na wat squeks en tweaks is de webmail server nu einderlijk helemaal perfect. Hieronder zal ik wat links plaatsen waarin je de webmail kunt bekijken.

De Login
De Inbox
Mail Versturen
(Deze screenshots kunne lichterlijk vervormt zijn omdat ze zo groot zijn en je computer ze auto resized, je moet dan gewoon ff je muis stil op het plaatje houden en op het icoontje dat rechtsonder verschijnt klikken).

Ik hoop dat jullie het mooi vinden, ikzelf vind het helemaal geweldig, ik ga mijn @rsrclan.com addres ook gebruiken om te MSN'en en om mijn mails op te ontvangen omdat ik zo tevreden ben over de kwaliteid van onze Webmail Server. Ik hoop dat jullie het veelvuldig gaan gebruiken want het is ECHT DE MOEITE WAARD.

Je kan je eigen addres aanmaken bij interactief onder het kopje webmail (mochting zich er problemen voordoen neem dan ff contact op met Thulinma of mij), en je kan de webmail sever bezoeken via de onderstaande links bezoeken

rsrclan.com/Webmail
[http://mail.rsrclan.com]
rsrclan.com:88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 4-2-2004 19:57
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

Prachtig, heel handig om attachments door te sturen, veel opslag ruimte (heeeel veeeel Plaatje). Het ruleert Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2004 07:42
Bobsel

Rune Member (6.9)

weer een prachtige actie bij thul what would we do without you
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2004 07:56
Zharlax

Rune Member (6.9)

EN WIE WORDT WEER VERGETEN GRRRRRRRRRRRRR Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
5-2-2004 09:27
Bobsel

Rune Member (6.9)

sorry killerbart(wat heb jij eigenlijk gedaan dan)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2004 15:53
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik heb de layout verzorgd, thul alle progameer technische shit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-2-2004 16:16
Bobsel

Rune Member (6.9)

nou bij deze bedank ikjou dan ook
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2004 16:45
Zharlax

Rune Member (6.9)

woei Plaatje nu ben ik blij Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-2-2004 16:55
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.