Ohno Rune Member (6.9) | Leuk, niemand gebruikt et, nobody cares 1-2-2004 17:51 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Nu het fatsoenlijk werkt is het echt wel een aanrader. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2004 18:24 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | gebruikte iemand behalve een leader ooit die email adresse dat oneindig grote attachments kunne sture ruled wel, maar verneuk je ander mense hun inboxe niet daarmee Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 1-2-2004 18:36 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Niet als die ook een rsr addres hebben . En ik heb geen idee of iemand die ooit gebruikt maar nu het goed werkt is het echt wel vet. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2004 19:14 | ||
Jamesbobo Gewist lid | Ik ga er 1tje nemen zodat ik nieuwe account kan opstarte met rs. Btw hoe regel je dan je inbox? Via deze site of wat JB 1-2-2004 19:47 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Check ClanMail bij interactief Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-2-2004 20:36 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Je kan via de clanmail site, zoals hotmail dus ook werkt, maar als je dat liever hebt kan je ook je favo mail programma gebruiken. Vraag in dat geval ff de instellingen aan mij Ow, en heb ik jullie al verteld dat we bijna 100% van de spam voor je tegenhouden, en vrijwel alle virussen? Thul 2-2-2004 08:05 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ik gebruik het vanaf nu zelfs als vast e-mail addres voor MSN en Prive en laat mijn Hotmail acount vervallen zo tevreden ben ik over deze mail. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-2-2004 19:31 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | hehe coole sig thul ik heb er maar 30 waarvan ik er 2 heb volgepropt met de binnenkant van rotjes geeft een mooie knal hoor 2-2-2004 20:06 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | quote: moet dat reclame voorstelle Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 2-2-2004 20:29 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Neej das een feit, we hebben net de layout aangepast zodat ie wat meer op outlook lijkt en wat makenlijker te gebruiken is. CHECK HET UIT rsrclan.com:88 Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-2-2004 20:45 |