Zoek in het forum!
Scam
Ok.... Voor er meer klachten binnen komen hierover:

De email over een zogenaamd "nieuwe cslite" was fake, en niet door mij verstuurd.
Als je hem hebt geopend, raad ik je aan je pass door iemand anders te laten changen, en meteen je pc te scannen op troep.

Ik geef nooit updatemeldingen via email, vergeet nooit de "Hey" aan het begin, en zet altijd mijn naam onderaan.
Ook als ik ergens naar link, staat het altijd op rsrclan.com.
Als 1 of meer van die dingen niet klopt, is het bericht waarschijnlijk niet van mij.

Thul

PS:
Na wat uitzoekwerk van mij en Trekkie1701, blijkt dat de emails werden verstuurd vanaf een site die officieel geen eigenaar en geen provider heeft, en daarom kunnen we er nergens over klagen.... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 21-5-2005 22:02
Antwoorden:
666megaminer

Inactief

ik heb ook een email gekregen, direct in map ongewenst gedondert
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

22-5-2005 11:21
Erikje90

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Rofl, wie installeert er dan ook dat soort rotzooi. Beetje je eigen schuld.

Hij was wel van thulinma@xsforall (of weet ik veel hoe je schrijftPlaatjePlaatje

Ik had hem ook geinstalleerd maar na 80% vroeg mijn virusscan toestemming om de installatie te stoppen. Toen deed ik dat maar gelijkPlaatje

Ik was de 5e die klaagde btwPlaatje
22-5-2005 11:35
Klercken_t

Gewist lid

IDD ik lette op de e-mailadres enzo enkende de andere adressen ook dus ja was wat slaperig zal daar ook wel aan liggen.
22-5-2005 11:59
Rutgermans

Inactief

Hmm, naar mij is het in ieder geval niet gestuurd. Komt vast nog wel Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
22-5-2005 12:39
Woodcut X

Gewist lid

ik heb um ook gekrege, niet geopend..ik vond het te vaagPlaatje
22-5-2005 15:28
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Nope, hij is naar geen enkele moderator gestuurd.

Het zou dus ook dom zijn om hem naar voormalige moderators te sturen....

Daarom moet het of een Clearance 1noobje of een non-RsR of een Slim lid zijn geweest(dit is 99% zeker uitgesloten).

Ik heb namelijk vernomen dat Voormalige mods, en mensen die zich nooit zouden laten hacken de mail ook hebben ontvangen...

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-5-2005 15:28
Bloodgoat

Gewist lid

lol, nou ja zoals je zelf al zegt je emailt mij toch nooit Plaatje
22-5-2005 15:30
Xaverius

Inactief

Er zijn maar 2 opties het is gestuurd met een programma om onbekend adressen te sturen en dan nog een eigen e-mail te kiezen vaak gebruikt bij grappen op 1 april of een online webdienst die hetzelfde doet ik spreek uit ervaring ik heb er es een vriend mee liggen gehad lol had gemaild dat hij was geselecteerd voor een wedstrijd daar stond ie dan lol der was zelf geen wedstrijd HAHAHA maar ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan dat soort mailprogramma`s bestaat al heel lang toch wel zielig dat je het moet gebruiken om iemand te hacken mjah ZIELIGE MENSEN BESTAAN NOGPlaatje!

Damn...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-5-2005 15:32
Dendries0

Inactief

lol, wat een nOObPlaatje hoever mensen niet gaan om wat items op een spel te krijgen PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

22-5-2005 15:43
Nickalicious

Gewist lid

lol.. speel dan geen rsPlaatje

ik had niet eens opgelet of het een fake was of niet maar ik zag de link en ik wist het en cslite vind ik al troep
22-5-2005 17:12
Jecht234

Gewist lid

quote:
Dk Scissor zei: wtf stomme keylogger noobs kunnen ze nou nooit zelf de moeite doen om geld te krijgen maar hoe krijg je dat er uit dan ?

wat hij zegt
25-5-2005 14:20
Flikkerman

Gewist lid

wat die gast voor mij quote
27-5-2005 21:04
Raylifes

Gewist lid

Lol, je kan ook nooit op e-mail adressen alleen vertrouwen.
En inderdaad, zelfs ik kan een e-mail versturen met een verzonnen adres. Ik heb zelf een progje geschreven om dat te doen. Toen heb ik een mailtje verstuurt naar mijn sector leider van mijn school met zijn eigen adres waarin stond dat hij een slet was Plaatje
28-5-2005 01:11
Imperial_2

Gewist lid

quote:
Stevo575 zei: wees gerust mensen een maat van mij heeft alles gecontroleerd en heeft alle keyloggers en shit verwijdert hij doet het voor zn beroep dus ja Plaatje

bericht aan die hacker: kijk maar uit als ik te weten kom wie je bent kan je een mailbom verw8en.

Lache beroep, de hele dag keyloggers verwijderen Plaatje
28-5-2005 01:49
Antwoord 16-29 van 29 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.