Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Kaart van nederland met leden]
Kaart van nederland met leden
Heya folks,

Het is een tijd van vreugde, want vandaag releasen wij een nieuwe feature.
Richt jullie aandacht aub op de instellingen bladzij.
Onderaan persoonlijke instellingen is een nieuwe optie verschenen, namelijk de Breedtegraad-lengtegraad optie.
Als je hier invult op welke coordinaten je woont (help knop met hoe je dat uitvind staat ernaast!), kan de site uitrekenen hoeveel mensen van de clan in de buurt wonen, en verschijn je met een stipje op de landkaart.

Waarom?
Simpel, het is toch cool om opeens te zien dat er een clanlid maar 1 KM van je af woont? Dan kan je hem/haar eens ontmoeten, enz enz.
Ook is het erg leuk om te kijken op de kaart, en te zien hoe verspreid iedereen woont. Plaatje

De functie om te zien wie er dichtbij wonen is *nog* niet af, maar de kaart wel al bijna.
[Klik hier voor een testversie van de kaart]
Zoals te zien is, heb ik alvast het goeie voorbeeld gegeven door mezelf erop te zetten Plaatje

Als het dichtbij-woon script af is, zal je op ongeveer 100 meter nauwkeurig kunnen zien, hoe ver weg iedereen van je woont, hoever dat fietsen is, enz. Erg handig voor IRL meetings organiseren!

En remember, als je paranoide bent of zo, no problem, het is niet verplicht. We vinden het wel goed van je, als je het invult, maar het hoeft niet. Plaatje

Thul, over and out.

Update:
De functie om te zien wie er dichtbij woont, is nu wel af Plaatje
[Klik hier]
En have fun Plaatje

Update 2:
Beide scripts staan nu bij handig/leuk in het menu. De kaart heeft nog opties en zo, check it out.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 21-5-2005 10:25
Antwoorden:
Xaverius

Inactief

Ik vind een zeer goed idee ik heb al me naam me woonplaats ingevuld ik hoop dat iedereen het doetPlaatje! Dan weten we wie waar woont en hoe ver van jouw Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-5-2005 15:26
Dendries0

Inactief

wOOtPlaatje ik ben weekendje weg, kom terug en wat zie ik: deze heerlijke updatePlaatje congratz thulPlaatje Plaatje zeg nu nog eens da leaders niets doen Plaatje

greetz dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

22-5-2005 15:41
Davidvries

Gewist lid

I like thisPlaatje WOOTIEDEWOOTPlaatjePlaatje
Ik woon 0 min met de auto bij Rutgermans vandaan, LOL Plaatje
This is funPlaatjePlaatje
Ty ThulPlaatjePlaatje
Mooi gedaanPlaatjePlaatje

WAHAHAHAHAPlaatje TERING VEEL MENSEN IN DE BUURTPlaatje
W Plaatje A Plaatje H Plaatje A Plaatje H Plaatje A Plaatje H Plaatje A Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje Plaatje

lichtlotionaso the PlaatjePlaatje
David
23-5-2005 19:42
Erikje90

Gewist lid

Chil 0 minuten van RutgermansPlaatje FF slijmen bij hem kan geen kwaadPlaatje

Maar ook al kies ik om alle leden te zien met naam staat er toch linksboven nog: "alleen bij de online leden staat de naam" Plaatje WTF Plaatje

De namen staan wel bij alle leden maar toch staat er dat ze alleen bij de online leden staanPlaatje Zal wel foutje zijn omdat in begin wel zo wasPlaatje

maar ff werk voor thul te doenPlaatjePlaatjePlaatje Plaatje Plaatje
24-5-2005 16:04
Antwoord 76-79 van 79 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.