Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefste leader poll]
Actiefste leader poll
Met toestemming van Drass heb ik een poll gemaakt over de actiefste leader van rsr volgens jou. Je moet dus niet naar cijfers en dergelijke kijken, maar naar de leader die volgens jou het actiefst bezig is. Je kunt stemmen in het menu!

(Nu nog maar hopen dat een niet-actieve leader `m niet wist Plaatje )
Stats
Gepost door Bartho_eGewist lid op 16-5-2005 14:01
Antwoorden:
Bloodgoat

Gewist lid

lol, duidelijk wie er voor ligt Plaatje
de drass-man Plaatje
16-5-2005 18:46
Erikje90

Gewist lid

Drass gaat winnenPlaatje. Thul wordt 2ePlaatje
Ik heb op Drass gestemd maar realiseer me eigenlijk dat Thul het meer verdiendPlaatje
16-5-2005 19:06
Tines4win

Gewist lid

Ik denk, ik stem op bartho. Hij heeft natuurlijk de moeite genomen om dit even te makenPlaatje.
Persoonlijk denk dat Drass wint, dus ik heb ff tegengas gegeven om bartho een stemmetje te geven.
16-5-2005 20:11
Bamberg88

Gewist lid

sorry dat ik het zeg hoor maar deze poll vind ik totaal nutteloos en ongepast. De meeste leden hebben geen idee wat de leiders allemaal doen achter de schermen. Ik weet daar zelfs weinig van. Je krijgt dus een geflatteerd beeld van meeste actieve leider. Dat zal waarschijnlijk 1 worden die veel online op rsr is en in forum post ofzo. Ik vind de poll niet gepast.
16-5-2005 20:25
Bartho_e

Gewist lid

Eigenlijk doen de leaders helemaal niet zo veel. Kijk maar eens naar het nieuws. Ze maken een paar mensen 8 of 7, ze maken eens een lay out voor koninginnedag. Maar dan verder ook niets.
16-5-2005 20:33
Tines4win

Gewist lid

Bartho, in totaal is deze hele site wel door leaders tot stand gekomen. Dus ze doen steeds kleine dingen, maar in totaal is het een hele coole clan geworden met een hele mooie site. Ze doen dus daadwerkelijk veel dingen (alleen ze posten neit zo veel).
16-5-2005 20:52
Bamberg88

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Eigenlijk doen de leaders helemaal niet zo veel. Kijk maar eens naar het nieuws. Ze maken een paar mensen 8 of 7, ze maken eens een lay out voor koninginnedag. Maar dan verder ook niets.

ik vind ze wel vrij goed bezig hoor (iig een diegene die ik ken) als ik ze wat vraag doen ze het ook wel en voor forum dingen en bans geven zijn toch de 7ens en 8? Ze nemen belangrijke beslissingen wel, alhoewel ik wel vind dat ze soms iets sneller kunnen zijn bv bij de nieuwe badges die zouden er allang moeten zijn.
16-5-2005 20:56
Dendries0

Inactief

jah, ik heb een keer 2 dagen op een badge moeten wachten...

Ik pm naar bartho en hij negeert mij Plaatje

En dan naar greg en die is zo vriendelijk het voor mij te doen...

Waarom heb ik in hemelsnaam op bartho gestemtPlaatje Plaatje

lol

greetz dendries0
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

16-5-2005 21:34
Needlekiller

Inactief

lol ik heb op drass gestemd, hij is een nachtwaker Plaatje
Hij p00ned jullie allemaal `s nachts, met hem verveel je je nooit Plaatje

Overdag issie misschienw el niet "zo" vaak on-line maar `s nachts, dan is het saai en is drass-mans er Plaatje

Cheers, Pascal

PS: Al die smileys moesten gewoon Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

16-5-2005 21:35
Rezer88

Rune Member (6.9)

@needle, drass pwned niemand snachts Plaatje niet zonder mij Plaatje

quote:
Bamberg88 zei: sorry dat ik het zeg hoor maar deze poll vind ik totaal nutteloos en ongepast. De meeste leden hebben geen idee wat de leiders allemaal doen achter de schermen. Ik weet daar zelfs weinig van. Je krijgt dus een geflatteerd beeld van meeste actieve leider. Dat zal waarschijnlijk 1 worden die veel online op rsr is en in forum post ofzo. Ik vind de poll niet gepast.

Me totally agrees, mensen weten absoluut niet wat ze zeggen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
16-5-2005 22:12
Needlekiller

Inactief

Lol, ach ja, Dat kan natuurlijk wel Plaatje
Vaak p00nade ie dankzij ze kratje bier Plaatje Beste maatjes Plaatje

Cheers, Pascal

(Geoffrey, noem me maar bij m`n voornaam, is wat beter Plaatje, en jij bent ook niet te slecht hoor, maar met batje gaat ik wat meer om...)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

16-5-2005 22:17
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Voor wie zich afvraagt waar de poll heen is, die heb ik gewist.
We weten al wie de actiefste leaders zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-5-2005 22:46
Jl313510

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: Eigenlijk doen de leaders helemaal niet zo veel. Kijk maar eens naar het nieuws. Ze maken een paar mensen 8 of 7, ze maken eens een lay out voor koninginnedag. Maar dan verder ook niets.

nou logisch toch dat ze niet zo veel doen. ze willen zelf ook rs doen (of andere games), en ze hebben ook nog een leven (en school PlaatjePlaatje net zoals iedereen, dus ik vind dat je blij moet zijn met wat ze doen.
17-5-2005 08:27
Tines4win

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Voor wie zich afvraagt waar de poll heen is, die heb ik gewist.
We weten al wie de actiefste leaders zijn.

Wie dan? Je was zeker niet aan het winnenPlaatje, Drass won zeker van je, en toen nam je vraak om de poll te wissen?Plaatje
17-5-2005 12:39
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

ik vond die poll echt moelijk Plaatje
ik vind ze bijna allemaal wel actief.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-5-2005 13:21
Antwoord 16-30 van 36 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 6

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.