Jules Inactief | M`n nieuwe nickname; The 1337 Flamer 16-5-2005 12:12 | ||
Superjongen Gewist lid | 1) Ik logde meermaals per dag in en deed vanalles achter de schermen, zoals berichtenbalk wat proper proberen te houden enzo. 2) Ik vroeg om een retired level, maar het was me schijnbaar niet gegund, dus ik trap het af. Have fun, tot ooit mss. 16-5-2005 12:22 | ||
Tines4win Gewist lid | ai, jammer Superjongen. Misschien kom je ooit nog eens terug dan. 16-5-2005 12:24 | ||
Needlekiller Inactief | Tjah.. tot ooit hé Superjongen > (René) Gefeliciteerd Bamberg88 > (Rob), Rutgermans > (Rutger), en Rezer88 > (Geoffrey) :) Gefeliciteerd hé, wel verdiend :D Jammer van je degradatie Superjongen > (René) The 1337 Flamer 0wnz hard :P Cheers, Pascal 16-5-2005 12:38 | ||
Sir Mvl Inactief | gratz allemaal veel plezier met jullie nieuwe powers en inderdaad geen 7`s? 16-5-2005 12:47 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: jmmr tot oit he je was inderdaad inactief maar ja achter de schermen ziet het systeem denk ik niet. ach tot ooit veel plezier wat je ook gaat doen. offtopic: quote: wrm leidt dbi het dan niet op nieuw op? 16-5-2005 13:22 | ||
Superjongen Gewist lid | Tijd voor mijn laatste post (ben paar dingen vergeten in de vorige). Eerst wil ik ff zeggen dat ik verwachtte toch één of andere vorm van retired zou krijgen, thul zei zelfs toen ik dat vroeg dat er kans was dat ik retired leader zou worden. Maar nu schuiven ze me gewoon opzij, zonder enig respect voor wat ik gedaan heb hier. Ik besef nu pas hoeveel tijd ik hier verspilde en daarmee kom ik tot mijn tweede punt. Ik wil alle 7+`s een goede raad geven: Steek niet te veel tijd in rsr, het is de moeite niet. Je zal nooit respect krijgen hierdoor en als je dan al clearance levels omhoog gaat, heb je nog steeds niets te zeggen. Als 7-8.5 mag je enkel de site proper houden en alleen de 9s beslissen iets. Dan zou je denken dan moet ik 9 worden? Als je dat dan al haalt, heb je nog steeds niets te zeggen. Enkel als je een irl vriend van thul of kb bent zal je ooit een echte leider worden. Dus waarschuw ik gewoon, steek er geen tijd in. Je krijgt er niets voor terug. ps. Het is ook gewoon een clan over een spel, dat is al een extra reden om er niet te veel tijd in te steken. 16-5-2005 13:27 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Ik heb recht op mijn eigen mening. ALs ik iets vind hoeft dat niet waar te zijn... Mij valt wel op, als ik jou noob zou noemen heb ik een ban, jij noemt mij noob zonder dat jou wat overkomt. *Dat noemt men Powermisbruik* -@Rene, je hebt groot gelijk... Greetz, Arnoud X122 16-5-2005 14:10 | ||
Dendries0 Inactief | , niet boos worden ik hoop dat je ooit nog terug komt en terug mod word. Maar ik begin het wel jammer te vinden... Er waren vele leader... (deze leaders +kb +dbi +ohno +kip [nooit gekent])... Die verlaten en alle 7+ worden 8+... En niemand wordt in de plaats 7 ik vind nu wel dat er iets aan moet gedaan worden... maar ja, het is niet aan mij om het te zeggen ma goed. greetz dendries0 16-5-2005 14:15 | ||
Silvfo Gewist lid | quote: Nou ik vindt wel dat je Retired .... moest worden maar ik vindt het niet kunnen wat je hier allemaal zegt. Veel mensen willen zich vrijwillig inzetten voor Rsr en jij loopt hier te verkondigen dat het niet de moeite waart is. Dat vindt ik zwak van je. Jij hebt zolang in de clan gezeten dat je dit niet hoort te zeggen ookal is het niet netjes om je opeens 6.9 te maken. Dat vindt ik hiervan. 16-5-2005 14:17 | ||
Bombsandrose Gewist lid | quote: Ik vind dat arnoud gelijk heeft. Ik zie die kerel nooit op forum mss was die vroeger actief maar nu niet meer. En superjongen van `t zelfde. Mss verdiende ze wel retired mod ofzo. En rezer je kan mij niets doen om men mening net als arnoud. Ik beledig geen leaders ik scam ook niet. En wat rutger betreft keep going m8. 16-5-2005 14:55 | ||
Nickalicious Gewist lid | quote:hey hey hey hey rustig `jules` gratz maar rutger maybe 2 fast rezer zag ik aankomen gratz superjongen was nogal inactief ja.. jammer bamberg wel makkelijk ra leader kan nu bannen 16-5-2005 15:02 | ||
Bloodgoat Gewist lid | superjongen, je overdrijft hier een beetje, als iedere 8+ die er nu niet meer is retired zou worden dan zouden er veel te veel zijn, het leven is nu eenmaal een stuk stront, leef ermee. niemand kan er wat aan doen. 16-5-2005 15:08 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: dbi was ooit 8,5 kreeg ruzie met kb daarna gestopt en ra opgericht. kb die moet je wel kennen dus schaam je. ohno ken ik ook niet maar hij is een elader geweest die veel deed en waar je ook mee kon lachen nu nog steeds maar geen leader meer. kippendoder was 8,0 iemand die ook altijd iemand hielp je kan hem bijna vergelijken met greg hij hielp ook graag mensen nu nog steeds. ik vergeet iemand die 8,0 was die ook leafde toen ra kwam. en nog iets over kip zijn herblore is bijna 80 en mensen die hij kent helpt hij dus graag met pots en herbs identifeyen die jij nog niet kan. kip is er mee gestopt hij was bang dat rsr ten onder zou gaan en hij wou gaan trainen en voorloppig niet meer in een clan. dat was het wel een beetje. als er iets niet klopt vertel het dan 16-5-2005 16:18 | ||
Kiebin Gewist lid | owned by bloodgoat , superjongen, jij word opzij geschoven en je voelt je meteen aangevallen, moet je niet doen 16-5-2005 16:18 |