Djerun Xvii Inactief | ja dat vraag ik me ook af... hoe haal je gegevens uit de hiscore database van jagex? btw ik denk dat ik nog een bug gevonden heb met dat gedoe om te kijken of iemand lid van rsr is. als ik djerun_xvii intyp geeft ie aan dat ik member ben (logisch), maar als ik alleen djerun intyp zegt ie ook dat ie member is. en er is niemand die djerun heet in deze clan (zonder xvii erbij dan). nice work verder =) 12-4-2005 23:26 | ||
Dope Dude666 Inactief | w00t eindelijk goed werk thul ik kan eindelijk weer speedchatte heerlijk gwoon 12-4-2005 23:29 | ||
Feyenoord64 Gewist lid | wel handig dat hij trug is maar veel meer lags dan met de ouwde ik gebruik liever swiftswitch omdat cs nu teveel lagt 13-4-2005 01:34 | ||
Bloodgoat Gewist lid | yay, we all love thu.. uhhmm clanscape 13-4-2005 08:00 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Clanscape lagt niet, hij laad gewoon internet explorer in, dus hij lagt alleen als je internet explorer lagt... Ik haal geen gevens uit de database van Jagex Ik lees een highscore bladzij in, en verwerk hem. Dat hij ook op djerun reageert, is omdat hij de RSR ledenlijst in het geheugen laad, en kijkt of wat jij tikt erin voorkomt. Djerun komt erin voor, dus zegt ie dat djerun lid is. Zie het maar als een feature, je hoeft niet de hele naam in te tikken als je ff snel wilt kijken 13-4-2005 08:02 | ||
Feyenoord64 Gewist lid | wel raar dan dat als ik met cs speel alles het heel langzaam doet en als ik met swiftswitch of via de site speel hij het veel beter doet en bijna niet lagt 13-4-2005 08:16 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Dat kan dus niet, IT'S ALL IN YOUR HEAD Okay, nu weer serieus, het zou infeite helemaal niks moeten uitmaken dus. Verder werk ik momenteel aan een nieuw logo voor cslite. Het icoontje blijft zo maar het logo is echt armzalig dus daar komt iets nieuws voor. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 13-4-2005 12:34 | ||
Maggot666_s Gewist lid | --------------------------- ClanScape Lite --------------------------- Run-time error '-2147023673 (800704c7)': Automation error --------------------------- OK --------------------------- Dit zuigt dus.. Kan Temp.html niet vinden.. Dan blijf 'k tog maar bij ss 13-4-2005 12:38 | ||
Kjellieboy Gewist lid | nice work é thul 13-4-2005 12:58 | ||
Nickalicious Gewist lid | quote:omega rules! en geen zin ik delete de pic wel en linux nahhh noty @giant boy not any more! 13-4-2005 15:07 | ||
Postmab Inactief | quote: Het was de eerste keer dat ik hem gebruikte, toen startte ik cs opnieuw op en toen was het weg. Maar als ik naar options ga en klik dan weer op cancel.. komt er weer een frame, het schuifbalkje van "hoogte aanpassen" veranderd dan. Record: meeste Yew longbows fletchen! Zie recordboek. 13-4-2005 15:07 | ||
Djerun Xvii Inactief | quote: ok, maar hoe doe je dat dan? ik zou t leuk vinden als mijn programmaatje dat ook zou doen (ik gebruik visual basic 6.0). 13-4-2005 16:52 | ||
Rotterdam1 Gewist lid | goedzo! we kunne nu non rsr mensjes betrappen! dan kunnen we bijv zeggen: 123 attack en dan iedereen vol op die non rsrer. zo kunnen de events beter verlope he 13-4-2005 18:39 | ||
Tha Egel Inactief | Hey Thul!, fftjes een vraagje heh, in de eerste cls was een auto chicken killer. kun je die er weer bij zetten ? en ook zorgen dat de veren gelijk worden opgeraap zo zal van iedereen in de clan het fletching lvl sneller stijgen zodat het clan total lvl hoger wordt is dit (g)een goed idee alvast bedankt Is there a fate? Will there be a "Judgement day"? Will we good people survive? Are u afraid of dieing? Don't be because I will be there for you. shoottokill fuck 13-4-2005 22:03 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | De chicken killer mag niet van jagex, dus nee En is denk ik zelfs detectable... Maar heb niet veel getest. quote: Connect via winsock met runescape.com, verstuur een HTTP header, lees de response, filter alle troep weg, en klaar. quote: Er staat bij dat je hem niet los in een schijf, of in een alleen-lezen map mag zetten. Doe dat dan ook niet. 14-4-2005 08:09 |