Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [ClanScape Lite 2.5.2 uit!]
ClanScape Lite 2.5.2 uit!

EDIT 2:
Nog een bugfix, alleen maar met crashes dit keer. Hij mag echt NOOIT MEER crashen nu, als ie toch crasht, lemme know Plaatje

EDIT 1:
Zie hier: versie 2.5.1

Jawel, een release met alleen bugfixes. Maar wel veel!

• Past nu helemaal in 800x600 PlaatjePlaatjePlaatje
    • Out of memory bug WEER gefixt (denk ik...)
    • Wat stuff op andere plaatsen gezet
    • Muziekspeelknoppen groter gemaakt
    • Na de speedchat zet ie je muis weer terug waar je hem had (1 miliseconde heeft ie nodig om te klikken, kunnen jullie ermee leven? Plaatje)
    • Werelden scrollden niet goed meer, nu weer wel.

W00tage Plaatje
      Have fun downloading Plaatje

EERSTE BERICHT:
      Jawel, zo snel achter elkaar al Plaatje BTW, voor wie de versie nummering niet begijpt...

9.9.X = Waar de X staat is een bugfix, dus alleen fouten gerepareert.
      9.X.9 = Waar de X staat is een feature, dus 1 of meer nieuwe mogelijkheden.
      X.9.9 = Waar de X staat is een extra nummer, voor als de feature boven de 9 komen Plaatje.

Dan nu, wat er geupdate is:
    • Crasht alweer minder dan de vorige
    • Soms was het schermpje eits te laag waardoor er dingen wegvielen, dit is gefixt
    • Debug-mode toegevoegd, voor als er iets mis is, kan ik je helpen met oplossen daarlangs.
    • Speedchat toegevoegd, je kan nu met een druk op de knop heeeel snel berichten in runescape tikken. (Let op: SOMS is dit verboden, je mag volgens de RS regels geen reclame maken, verder mag het Plaatje)
    • Als je het start staat de laatste GAME UPDATE in beeld (dus niet nieuws, alleen de laatste RS game updatePlaatje)
    • Nog 1 klein foutje bij instellingen gefixt

Te downloaden bij de gewoonlijke plek, Interactief > ClanScape in het menu.
      Cyaaz, Thul
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 26-11-2003 22:54
    Antwoorden:
    Jaen Pol

Gewist lid

sry wi tussen al da geslijm in die bug met out of memorie da werkt nog nie bij mij (sry da ik het zeg)
    29-11-2003 22:18
    Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

post eens wat je pc config is... Windows versie / geheugen / procesor / enz... dna kan ik beter zien waardoor t komt (jah, iedereen die de bug heeft graag Plaatje)
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    29-11-2003 22:49
    Thomba

Inactief

damn gek, het kan haast niet beter Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

30-11-2003 10:21
    Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

vast wel, als je nog iets weet, zeg maar Plaatje

Nog een bugfix, alleen maar met crashes dit keer. Hij mag echt NOOIT MEER crashen nu, als ie toch crasht, lemme know Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    30-11-2003 10:27
    Debesten

Gewist lid

quote:
    Thulinma zei: vast wel, als je nog iets weet, zeg maar Plaatje

LOL, 'Hij mag echt NOOIT MEER crashen nu, als ie toch crasht, lemme know ' PlaatjePlaatjePlaatje
    30-11-2003 15:08
    Thomba

Inactief

quote:
    Thulinma zei: vast wel, als je nog iets weet, zeg maar Plaatje

weet je hoe ownerig Plaatje geen crash Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

1-12-2003 15:41
    Antwoord 16-21 van 21 totaal.
    Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.