Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Uitslag clan naam wedstrijd :)]
Uitslag clan naam wedstrijd :)
Wij (de leaders) hebben besloten maar eens de uitslag van de clan naam wedstrijd bekend te maken Plaatje
Eerst wil ik iedereen even bedanken voor hun zeer (en soms wat minder) fantasievolle inzendingen! Voor de uitslag hebben jullie kunnen stemmen, en zie hier de eindstand:

Welke nieuwe clannaam moet winnen?

The Deadly Dutch:
20% met 16 stemmen
20% met 16 stemmen
Knights of Justice:
8% met 6 stemmen
8% met 6 stemmen
The Black Hand Organisation:
20% met 16 stemmen
20% met 16 stemmen
Conquerors Of Darkness:
18% met 14 stemmen
18% met 14 stemmen
Runescape Revolution:
23% met 18 stemmen
23% met 18 stemmen

Jaja, t ging best gelijk op, maar uiteindelijk zijn we tot deze uitslag gekomen:

5e: Knights of Justice
4e: Conquerors Of Darkness
3e: The Black Hand Organisation
2e: The Deadly Dutch
1e: RuneScape Revolution

De doorgestreepte namen zijn door leaders bedacht, en zullen gene geldprijs ontvangen. (Dan gaan jullie klagen Plaatje)

Conclusie:

De nieuwe clannaam wordt RuneScape Revolution! (geen prijs, bedacht door een leader)
Stvv wint 25k met zijn naam: Knights of Justice (3e prijs)
Bloodlover99 wint 50k met zijn naam: Conquerors Of Darkness (2e prijs)
Kill12 wint 100k met zijn naam: The Deadly Dutch (1e prijs)

Voor het ontvangen van je prijs (indien gewonnen Plaatje) neem contact op met OhNo!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 16-11-2003 13:44
Antwoorden:
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

voor ik het vergeet, natuurlijk zullen bart en ik alles uit de kast trekken om een vet-tastisch clanlogo te maken Plaatje
Ik hoop dat iedereen de nieuwe naam cool vind Plaatje
De naam gaan we waarschijnlijk gebruiken vanaf 1 januari Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-11-2003 13:48
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Wij (de leaders) hebben besloten maar eens de uitslag van de clan naam wedstrijd bekend te maken Plaatje
Eerst wil ik iedereen even bedanken voor hun zeer (en soms wat minder) fantasievolle inzendingen! Voor de uitslag hebben jullie kunnen stemmen, en zie hier de eindstand:

Welke nieuwe clannaam moet winnen?

The Deadly Dutch:
20% met 16 stemmen
20% met 16 stemmen
Knights of Justice:
8% met 6 stemmen
8% met 6 stemmen
The Black Hand Organisation:
20% met 16 stemmen
20% met 16 stemmen
Conquerors Of Darkness:
18% met 14 stemmen
18% met 14 stemmen
Runescape Revolution:
23% met 18 stemmen
23% met 18 stemmen

Jaja, t ging best gelijk op, maar uiteindelijk zijn we tot deze uitslag gekomen:

5e: Knights of Justice
4e: Conquerors Of Darkness
3e: The Black Hand Organisation
2e: The Deadly Dutch
1e: RuneScape Revolution

De doorgestreepte namen zijn door leaders bedacht, en zullen gene geldprijs ontvangen. (Dan gaan jullie klagen Plaatje)

Conclusie:

De nieuwe clannaam wordt RuneScape Revolution! (geen prijs, bedacht door een leader)
Stvv wint 25k met zijn naam: Knights of Justice (3e prijs)
Bloodlover99 wint 50k met zijn naam: Conquerors Of Darkness (2e prijs)
Kill12 wint 100k met zijn naam: The Deadly Dutch (1e prijs)

Voor het ontvangen van je prijs (indien gewonnen Plaatje) neem contact op met OhNo!

Ik weet niet, ik vind de afkorting zo domPlaatje kunnen we er geen rur van makenPlaatje
16-11-2003 13:52
Debesten

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei:

Ik weet niet, ik vind de afkorting zo domPlaatje kunnen we er geen rur van makenPlaatje
of ruk( runescape revolution klan) of zoiets
16-11-2003 14:06
Kill12

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: voor ik het vergeet, natuurlijk zullen bart en ik alles uit de kast trekken om een vet-tastisch clanlogo te maken Plaatje
Ik hoop dat iedereen de nieuwe naam cool vind Plaatje
De naam gaan we waarschijnlijk gebruiken vanaf februari Plaatje

of we doen: wie de mooiste logo maakt wint 100k en gebruiken we! Plaatje
16-11-2003 14:07
Thomba

Inactief

lol, dan gaat de clan failliet
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

16-11-2003 16:02
Manneke

Gewist lid

hmmm, vind te clan naam ni zo fantastisch (eerlijk he) maak er dan tenminste Runescape Revolutions van (zoals de MATRIX Plaatje).
16-11-2003 16:25
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik vind em wel vet en de afkorting wordt RSR klinkt toch beter als CTK ....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
16-11-2003 17:01
Hallo333

Gewist lid

oke heb het nu niet meer over ctk maar zeg in het forum en overal alleen nog maar rsr PlaatjePlaatjePlaatje
16-11-2003 17:40
Ohno

Rune Member (6.9)

mja.. 't zal wennen zijn... voor de prijzen moet je bij mij zijn btw Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-11-2003 18:06
Debesten

Gewist lid

quote:
Manneke zei: hmmm, vind te clan naam ni zo fantastisch (eerlijk he) maak er dan tenminste Runescape Revolutions van (zoals de MATRIX Plaatje).
100 procent gelijk
16-11-2003 18:08
Drass

Rune Member (6.9)

OMG,,, CTK dat krijg je er bij mij NOOIT meer uit! De nieuwe naam zal echt mega wennen zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
16-11-2003 18:24
Jessebreda

Gewist lid

quote:
Drass zei: OMG,,, CTK dat krijg je er bij mij NOOIT meer uit! De nieuwe naam zal echt mega wennen zijn Plaatje

En het clanlied moet worden aangepast Plaatje maar CTK WILL NEVER DIEPlaatje CTK RESSURECTIONPlaatje whotever; BLAAT Plaatje
16-11-2003 18:32
Roentje

Gewist lid

dam bedacht ik me gisteren nog een vette naam "The Guardian of Darkness" maar ja daar ben ik een beetje laat mee.
16-11-2003 19:19
Thomba

Inactief

quote:
Manneke zei: hmmm, vind te clan naam ni zo fantastisch (eerlijk he) maak er dan tenminste Runescape Revolutions van (zoals de MATRIX Plaatje).
heet het niet zo dan? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

16-11-2003 19:47
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Drass zei: OMG,,, CTK dat krijg je er bij mij NOOIT meer uit! De nieuwe naam zal echt mega wennen zijn Plaatje

Hehe, net als toen we de Ministers Skill Masters gingen noemen... Das er bij mij ook niet helemaal uitgegaan.... Maar oke, de meesten van jullie weten niet eens dat het ooit zo heette Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-11-2003 08:50
Antwoord 1-15 van 28 totaal.
>> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.