Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Forum uber sneller]
Forum uber sneller
ik heb de laadtijd van elke page in het forum zo ongeveer genulificeerd, (is er niet meer dus Plaatje) waardoor alle laadtijd in het oversturen van de page zit.
Daardoor kan ik nu ook 20 topics per page laten zien, zonder dat het forum er slomer van wordt Plaatje
Ook zullen er geen praatgemiddeldes en zo meer worden weggelaten, alles komt vol in beeld.

Let op: Als er "s00n" staat bij je post count, post dan gewoon iets, dan veranderd ie het weer naar normaal. Dit hoort zo en is deel van het nieuwe systeem Plaatje

Vraag me niet hoe ik het doe, tis nogal ingewikkeld Plaatje T komt er op neer dat een aantal dingen (reply count, post count, praatgemiddelde) nu bewaard worden, ipv steeds opnieuw uitgerekend. Dit scheelt velen seconden laadtijd Plaatje

Greetz, Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 12-11-2003 20:45
Antwoorden:
Rikha 300

Gewist lid

quote:
Thulinma zei:

Je bedoelt 56kbps, niet kb/s Plaatje want 56 kb/s haal je niet met een modem.... Plaatje

lol......Plaatje
14-11-2003 20:30
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: ik heb de laadtijd van elke page in het forum zo ongeveer genulificeerd, (is er niet meer dus Plaatje) waardoor alle laadtijd in het oversturen van de page zit.
Daardoor kan ik nu ook 20 topics per page laten zien, zonder dat het forum er slomer van wordt Plaatje
Ook zullen er geen praatgemiddeldes en zo meer worden weggelaten, alles komt vol in beeld.

Let op: Als er "s00n" staat bij je post count, post dan gewoon iets, dan veranderd ie het weer naar normaal. Dit hoort zo en is deel van het nieuwe systeem Plaatje

Vraag me niet hoe ik het doe, tis nogal ingewikkeld Plaatje T komt er op neer dat een aantal dingen (reply count, post count, praatgemiddelde) nu bewaard worden, ipv steeds opnieuw uitgerekend. Dit scheelt velen seconden laadtijd Plaatje

Greetz, Thul

Ik merk het nu ook, enne thomas nog congratz met je blaadjePlaatje
16-11-2003 13:54
Thomba

Inactief

tnx
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

16-11-2003 16:04
Antwoord 16-18 van 18 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.