Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Stemmen veranderd]
Stemmen veranderd
Het percentage stemmen bij alle "polls" wordt nu berekend met het totale aantal leden. Zo zie je beter wat de clanmening is, ipv alleen degenen die gestemd hebben!

Ook kunnen we nu een vaste regel opstellen voor een verzoek doorlaten of zo... Als 70% van de clan het goed vind gaat het door of zo.

Das iets voor de volgende vergadering Plaatje (Heb ik eindelijk weer eens iets te zeggen! Plaatje)

Cyaaz laterz,

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-11-2003 15:38
Antwoorden:
Thomba

Inactief

owk dan, goeie regeling, alleen de helft van de clan stemt niet ... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

3-11-2003 15:43
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

daarom doe ik dit juist Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2003 20:35
Thomba

Inactief

quote:
Thulinma zei: daarom doe ik dit juist Plaatje
owk dan! goed idee Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

3-11-2003 20:47
Bartho_e

Gewist lid

helpt nog niet van de helft van de clan komt nooit online en de noobs worden wel geband maar de 7's en hoger die worden volgens mij niet automatisch geband
5-11-2003 16:34
Drass

Rune Member (6.9)

Die lvl 7's moeten in onze gedachtes blijven Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
5-11-2003 17:38
Debesten

Gewist lid

quote:
Bartho_e zei: helpt nog niet van de helft van de clan komt nooit online en de noobs worden wel geband maar de 7's en hoger die worden volgens mij niet automatisch geband
tis vanaf lvl 5 denk ik....

en de mus zei wus
5-11-2003 19:12
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.