Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [IP Security voor iedereen!]
IP Security voor iedereen!
Het is onder sommigen van jullie waarschijnlijk bekend dat de lvl 8+ mensen IP Security gebruiken. Dit wil zeggen dat ze alleen powers hebben als ze vanaf hun eigen PC op de site zitten. Als ze ergens anders zitten, bijv. op school, dan kunnen ze alleen posten in de forums die voor iedereen te zien zijn.

Nu kunnen jullie dit ook gebruiken Plaatje
Ga naar je instellingen, en vink "Zorg dat ik alleen volledige toegang heb vanaf dit IP" aan.
LET OP: Als je geen vast IP hebt kan je dit helaas niet gebruiken. Zorg dat je het dan ook niet aanvinkt, want dan kan je je instellingen nooit meer veranderen Plaatje

Het aanvinken van de optie controleerd automatisch met welk IP je online bent, en kijkt door de meeste proxy-servers heen Plaatje

IK HERHAAL: Vink het alleen aan als je een vast IP hebt! (Indien onzeker, gewoon niet aanvinken Plaatje)

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 31-10-2003 20:44
Antwoorden:
Mr Extreem

Gewist lid

nja nja ik heb het al Plaatje al lang
31-10-2003 22:10
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Oja, voor de lvl 8 plussers boeit het niks, tis hetzelfde systeem. Aanzetten verhoogt de bevieliging niet, uitzetten verlaagt t niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-10-2003 23:02
Ai Caramba

Gewist lid

ik zal et nog nie annvinken want et kan zijn dat we later een ander ip adres hebben
1-11-2003 00:15
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Het is onder sommigen van jullie waarschijnlijk bekend dat de lvl 8+ mensen IP Security gebruiken. Dit wil zeggen dat ze alleen powers hebben als ze vanaf hun eigen PC op de site zitten. Als ze ergens anders zitten, bijv. op school, dan kunnen ze alleen posten in de forums die voor iedereen te zien zijn.

Ga naar je instellingen, en vink "Zorg dat ik alleen volledige toegang heb vanaf dit IP" aan.
LET OP: Als je geen vast IP hebt kan je dit helaas niet gebruiken. Zorg dat je het dan ook niet aanvinkt, want dan kan je je instellingen nooit meer veranderen Plaatje

Het aanvinken van de optie controleerd automatisch met welk IP je online bent, en kijkt door de meeste proxy-servers heen Plaatje

IK HERHAAL: Vink het alleen aan als je een vast IP hebt! (Indien onzeker, gewoon niet aanvinken Plaatje)

Thul
de mensen die adsl hebben: JE HEBT GEEN VAST IP ADRES, VINK HET NIET AANPlaatjePlaatjePlaatje

en btw: cool avatar thul
1-11-2003 12:08
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Debesten zei:de mensen die adsl hebben: JE HEBT GEEN VAST IP ADRES, VINK HET NIET AANPlaatjePlaatjePlaatje

Nou nou, wel geinformeerd zijn voor je uitPlaatje doet eh? IK heb ook adsl en zeker een vast adres. Of je adres vast is of niet heeft te maken met je provider, niet je verbindingstype. Zelfs mensen met inbelverbinding hebben soms een vast ip! Er is GEEN manier om te weten of je ip vast is of niet, de enige manier is op een dag checken wat je ip is, en de volgende dag kijken of t veranderd is. Zo niet, is je IP vast Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2003 12:25
Thomba

Inactief

nou, volgens mij is mijn ip wel vast, ik vink wel aan want ik weet van mensen dat ze mijn pass hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

1-11-2003 13:06
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Het is onder sommigen van jullie waarschijnlijk bekend dat de lvl 8+ mensen IP Security gebruiken. Dit wil zeggen dat ze alleen powers hebben als ze vanaf hun eigen PC op de site zitten. Als ze ergens anders zitten, bijv. op school, dan kunnen ze alleen posten in de forums die voor iedereen te zien zijn.

Thul

ik heb het nou ook aangevinkt nou maar hopen dat ik niet ga verhuizenPlaatje
2-11-2003 15:45
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.