Zoek in het forum!
De CTK Shop
Beste Clanmensjes,

Kijk snel bij overige [OhNoEdit] bij interactief dus Plaatje [/OhNoEdit] naar de enige echte officieele CTK Shop. Je kunt hier allerlei coole CTK Merchandise kopen Plaatje! Er worden soon nog meer producten toegevoegt dus check regelmatig. Mochten jullie nog ideeën of designs hebben dan kunnen jullie die altijd aan een van de leaders doorgeven.

Greetz De Leaders.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 26-10-2003 17:33
Antwoorden:
Drass

Rune Member (6.9)

Bestellen op ctk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
27-10-2003 16:04
Debesten

Gewist lid

quote:
Tt112 zei: hoe moet ik eigenlijk aan die dinge komenPlaatje
ja, dat staat in het menu in interactief onder "CTK Shop"
en dan moet je op zo'n item klikken en dan kan je naar de rekening gaan en dan moet je geld storten op een rekening nummer. is goed beveiligd dus.

en aan drass: LOL, grappige avatar (die eend ding) en iets van bij je onderschrift dat niet helpt: als je dat over dat geld doet dan blijft mij maar zagen om free stuff("geef hem 2Plaatjedan is hij ook weer blij")

en de mus zei:"WUSPlaatjePlaatjePlaatje"
27-10-2003 18:01
Tt112

Rune Member (6.9)

dus ik stort geld op die rekening en ik zie nooit zo een itemPlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
27-10-2003 20:50
Drass

Rune Member (6.9)

Als je geluk hebt krijg je een een rekeningafschrift dat er € 15,- van je rekening is afgehaald Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-10-2003 21:59
Tt112

Rune Member (6.9)

volgens mij is het wel zo illegaal dat je geeneens dat krijgt PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
28-10-2003 15:01
Drass

Rune Member (6.9)

Volgens mij kunnen we beter andere sites zoeken, omdat zo mega duur is hehe Plaatje Ik heb een beetje op internet gekeken en ik vond daar wel een paar sites waar je T-shirt kan drukken/kopen voor € 1.75 per stuk. Maar dan moet je er wel meer dan 5 kopen ofzo. Ik dacht zelf aan dat de clan gewoon voor de fun 50 T-shirts koopt voor de Lieve en actieve leden Plaatje Plaatje Met mooie bedrukking Plaatje

En nog iets ik wil best de clan 1 Miljoen xp geven en dat hun mij dan een ctk shirt op sturen PlaatjePlaatjePlaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2003 15:13
Zharlax

Rune Member (6.9)

En dat betaal jij allemaal ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
28-10-2003 17:42
Drass

Rune Member (6.9)

Al te graag Plaatje Nah ik dacht dat de leaders wel wat real budget hadden LOL Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-10-2003 18:09
Manneke

Gewist lid

euhm mense... als ctk een nieuwe naam kreeg, dan heb je toch al die dingen met ctk erop voor niks gemaaktPlaatje alez, sorry he...
28-10-2003 18:25
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ten eerste weet je nog helemaal niet eens zeker OF ctk wel een nieuwe naam krijgt en ten tweede maken we dan gewoon nieuwe spullen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

28-10-2003 18:30
Manneke

Gewist lid

OKEEE Plaatje
29-10-2003 17:45
Thomba

Inactief

lol Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

29-10-2003 17:58
Jules

Inactief

*blaat* zolang jullie maar geen afkorting van school klas gebruiken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-10-2003 20:36
Antwoord 16-28 van 28 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.