Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Upstream gaat up!]
Upstream gaat up!
De upstream, snelheid waarmee informatie van een PC naar het internet word verstuurd, word bij mij, en een aantal anderen die ADSL gebruiken, verhoogt.
Nu zal niemand daar erg veel van merken natuurlijk, en niemand zal de exacte snelheid weten Plaatje
Daarom ff wat uitleg.

Op het moment heeft de server waar deze site op staat een upstream van 16 kb/sec max., dat suckt natuurlijk behoorlijk, want meerdere gebruikers op de site moeten samen die snelheid delen. En 16 kb/sec is zowieso al best sloom Plaatje Zitten er bijv. 8 mensen op de site, dan krijgt elk de site met 2 kb/sec in zn scherm. Ongeveer zo snel als een inbelverbinding dus.

Ergens tussen 1 en 30 November word onze upstream verhoogt, van de 16 kb/sec naar 40(!) kb/sec. Als er dus maar 1 persoon op de site zit, zal hij/zij kunnen downloaden van de site met 40 kb/sec. (Aangenomen dat diegene een snelle verbinding heeft Plaatje)

Iz everybody happie? (Ik wel Plaatje)

Tijdens deze aanpassing zal de site maximaal 15 minuten niet te bereiken zijn.

Thul

PS: De site wordt dus voor diegenen met een snelle verbinding ongeveer 2.6 keer zo snelPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 20-10-2003 08:22
Antwoorden:
Drass

Rune Member (6.9)

Nice thul Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
20-10-2003 10:45
Thomba

Inactief

quote:
Iz everybody happie?

Ik ook Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

20-10-2003 15:15
Dutchlord

Gewist lid

is zeer goed te zijn by my als het sneller gaat
21-10-2003 10:26
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: De upstream, snelheid waarmee informatie van een PC naar het internet word verstuurd, word bij mij, en een aantal anderen die ADSL gebruiken, verhoogt.
Nu zal niemand daar erg veel van merken natuurlijk, en niemand zal de exacte snelheid weten Plaatje
Daarom ff wat uitleg.

Op het moment heeft de server waar deze site op staat een upstream van 16 kb/sec max., dat suckt natuurlijk behoorlijk, want meerdere gebruikers op de site moeten samen die snelheid delen. En 16 kb/sec is zowieso al best sloom Plaatje Zitten er bijv. 8 mensen op de site, dan krijgt elk de site met 2 kb/sec in zn scherm. Ongeveer zo snel als een inbelverbinding dus.

Ergens tussen 1 en 30 November word onze upstream verhoogt, van de 16 kb/sec naar 40(!) kb/sec. Als er dus maar 1 persoon op de site zit, zal hij/zij kunnen downloaden van de site met 40 kb/sec. (Aangenomen dat diegene een snelle verbinding heeft Plaatje)

Iz everybody happie? (Ik wel Plaatje)

Tijdens deze aanpassing zal de site maximaal 15 minuten niet te bereiken zijn.

Thul

PS: De site wordt dus voor diegenen met een snelle verbinding ongeveer 2.6 keer zo snelPlaatje
wooooohooooooooooooooo PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
eindelijk ga ik wat vlugger door het forum kunnen lezen (want nu duurt dat nogal lang)
21-10-2003 20:06
Manneke

Gewist lid

Plaatje wtf interesant PlaatjePlaatje
22-10-2003 13:18
Debesten

Gewist lid

quote:
Manneke zei: Plaatje wtf interesant PlaatjePlaatje
ei, et is eel interessant wi, want ge gaat veel vlugger op ctk kunnen gaan

en de mus zei: "WUSPlaatjePlaatjePlaatje"
22-10-2003 18:42
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.