Ohno Rune Member (6.9) | Very nice jaronmans, et proggie rulez 9-10-2003 07:12 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | oke klacht 1 de member worlds doen het niet. als je op world 8 klikt ga je helemaal niet naar een members world het is dan nog steeds een free world. klacht 2 je kan het niet vergroten klacht 3 kan dat stomme copyright bullshit gedoe wat je krijgt zodra je het opstart weg dat is nogal irritant. dat waren de klachten. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 9-10-2003 09:22 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Amen Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 9-10-2003 16:02 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | over klacht 1: ik zal t eens bekijken over klacht 2: alleen noobs moeten kunnen resizen over klacht 3: pech voor jou 9-10-2003 16:17 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | I agree with thul Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 9-10-2003 16:27 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | laat ook maar de oude clanscape doet het perfect, dus ik gebruik die gewoon. Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 9-10-2003 17:13 | ||
Kill12 Gewist lid | arghhh nu werkt het helemaal niet als je nou eens de java soorten neerzet waar je uit kunt kiezen dan kan ik het wel gebruiken want die java die jij doet werkt niet bij mij! 9-10-2003 17:42 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | We werken nog aan extra feats en bug fixes, er komt nog meer ruigs Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 9-10-2003 20:15 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Als je em nu opnieuw download (Versie 2.2.0), heb je extra mogelijkheden zoals: Always on Top (RuneScape "zweeft" boven alle andere schermen), is de bug met minimaliseren gefixt, de member worlds doen het weer, en in Windows XP en 2000 kan je het scherm doorzichtig maken. Kan kan je resisen, en is die begin "banner" nog maar 2 secs in beeld. (Rest van de tijd is laadtijd...) Alleen heb ik hier niet zoveel test mogelijkheden, en bij sommigen doet ie t maybe niet.... Als je een error krijgt, post dan ff de hele error, plus welke Windows versie je hebt. Alvast bedankt voor jullie medewerking Owja, en Kill12, je kan nu bij Opties ook java-soort kiezen 10-10-2003 09:48 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | kan iedereen zijn temp. internet files wissen, en opnieuw clanscape downen? Deze download is iets groter, want ik heb ALLE drivers erbij gedaan. En weer, als er een fout is, foutnummer en je windows versie vermelden dankuu De nieuwe download is 2.6MB.... Ik load em als ie werkt naar een snellere server up! Thul PS: Oude posts heb ik ff weggehaalt, met de foutmeldingen, om t schoon te houden 10-10-2003 23:01 |