Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [ClanScape Lite Versie 2.0.0!!!]
ClanScape Lite Versie 2.0.0!!!
ClanScape Lite Versie 2.0.0 is uitPlaatjePlaatje

KLIK HIER VOOR DOWNLOAD!

Nu met veeeeel meeeeeer shit sinds de vorige versie Plaatje ongeveer alles wat jullie wilden is af...

En nouw ben ik naar bed... cyaaaz Plaatje

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-10-2003 22:39
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

Very nice jaronmans, et proggie rulez Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-10-2003 07:12
Tt112

Rune Member (6.9)

oke klacht 1
de member worlds doen het niet. als je op world 8 klikt ga je helemaal niet naar een members world het is dan nog steeds een free world.

klacht 2
je kan het niet vergroten

klacht 3
kan dat stomme copyright bullshit gedoe wat je krijgt zodra je het opstart weg dat is nogal irritant.

dat waren de klachten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
9-10-2003 09:22
Drass

Rune Member (6.9)

Amen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
9-10-2003 16:02
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

over klacht 1: ik zal t eens bekijken
over klacht 2: alleen noobs moeten kunnen resizen Plaatje
over klacht 3: pech voor jou Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-10-2003 16:17
Zharlax

Rune Member (6.9)

I agree with thul Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
9-10-2003 16:27
Tt112

Rune Member (6.9)

laat ook maar de oude clanscape doet het perfect, dus ik gebruik die gewoon.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
9-10-2003 17:13
Kill12

Gewist lid

arghhh nu werkt het helemaal nietPlaatje als je nou eens de java soorten neerzet waar je uit kunt kiezen dan kan ik het wel gebruiken want die java die jij doet werkt niet bij mij!
9-10-2003 17:42
Zharlax

Rune Member (6.9)

We werken nog aan extra feats en bug fixes, er komt nog meer ruigs Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
9-10-2003 20:15
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Als je em nu opnieuw download (Versie 2.2.0), heb je extra mogelijkheden zoals: Always on Top (RuneScape "zweeft" boven alle andere schermen), is de bug met minimaliseren gefixt, de member worlds doen het weer, en in Windows XP en 2000 kan je het scherm doorzichtig maken.

Kan kan je resisen, en is die begin "banner" nog maar 2 secs in beeld. (Rest van de tijd is laadtijd...)

Alleen heb ik hier niet zoveel test mogelijkheden, en bij sommigen doet ie t maybe niet.... Als je een error krijgt, post dan ff de hele error, plus welke Windows versie je hebt. Alvast bedankt voor jullie medewerking Plaatje

Owja, en Kill12, je kan nu bij Opties ook java-soort kiezen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-10-2003 09:48
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

kan iedereen zijn temp. internet files wissen, en opnieuw clanscape downen? Deze download is iets groter, want ik heb ALLE drivers erbij gedaan. En weer, als er een fout is, foutnummer en je windows versie vermelden Plaatje dankuu Plaatje

De nieuwe download is 2.6MB.... Ik load em als ie werkt naar een snellere server up!

Thul
PS: Oude posts heb ik ff weggehaalt, met de foutmeldingen, om t schoon te houden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-10-2003 23:01
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.