Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clan name competition]
Clan name competition
Beste Clanmensjes,

De naam Clanthekillers begint nu toch wel een beetje kiddy te worden voor een clan die toch vrij serieus begint te worden. We denken er dus aan om een andere clannaam te nemen en een nieuw logo (Dat Thulinma zal ontwerpen). Nu willen we jullie ook betrekken want een clan is natuurlijk niks zonder zijn leden en dus geven we jullie kans zelf een naam voor de clan te verzinnen. Er komt zeeer soon een page bij overigen waar je zelf je clannaam kan invullen en alle andere inzending kunt bekijken. De beste 3 zullen een prijs ontvangen

- 1ste: 100k
- 2e: 50k
- 3e: 25k

Als er een echte ruige naam tussen zit heb je dus best kans dat Clanthekillers wordt omgedoopt naar de clannaam die JIJ verzonnen hebt. Meer nieuws over deze contest volgt soon.

P.S. Denk eraan dat de afkorting voor de naam ook een beetje ruig moet zijn, het is natuurlijk supercool als de afkorting WAR, TRASH, GOD of iets in die aard is.

Greetz The Killer B

[ThulEdit:]
Yohoho, hier = ik Plaatje
Anyway, het script is online, klik op "Wedstrijd" links in het menu! (Voor de luilakken, klik hier!)
Enne, je mag max. 3 inzending insturen Plaatje maybe verhogen we t later, maar denk er dus een beetje over na he Plaatje
[/ThulEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 1-10-2003 19:52
Antwoorden:
Debesten

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Beste Clanmensjes,

De naam Clanthekillers begint nu toch wel een beetje kiddy te worden voor een clan die toch vrij serieus begint te worden. We denken er dus aan om een andere clannaam te nemen en een nieuw logo (Dat Thulinma zal ontwerpen). Nu willen we jullie ook betrekken want een clan is natuurlijk niks zonder zijn leden en dus geven we jullie kans zelf een naam voor de clan te verzinnen. Er komt zeeer soon een page bij overigen waar je zelf je clannaam kan invullen en alle andere inzending kunt bekijken. De beste 3 zullen een prijs ontvangen

- 1ste: 100k
- 2e: 50k
- 3e: 25k

Als er een echte ruige naam tussen zit heb je dus best kans dat Clanthekillers wordt omgedoopt naar de clannaam die JIJ verzonnen hebt. Meer nieuws over deze contest volgt soon.

Greetz The Killer B

aaah, eindelijk een nieuwe naamPlaatje
wohoo
1-10-2003 19:53
Jules

Inactief

Ah W00t Plaatje, ik zit vol met ideeen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-10-2003 19:59
Zharlax

Rune Member (6.9)

Het is nog niet eens zeker of wel wel een nieuwe naam pakken Plaatje. Maar het idee is er wel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
1-10-2003 20:07
Debesten

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Het is nog niet eens zeker of wel wel een nieuwe naam pakken Plaatje. Maar het idee is er wel.

JAHPlaatje
en wanneer mogen we zo iets invullen van een naam?
ik weet veel namen. alles is toch beter dan clan the killers
want dat klinkt beke domPlaatje

en dit zal ik altijd onder elke post voortaan zetten (als ik het niet vergeet dan eh):"De mus zei wusPlaatje".
1-10-2003 20:42
Zharlax

Rune Member (6.9)

Kijk bij interactief onder wetstrijd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

1-10-2003 21:32
Manneke

Gewist lid

woohow kzal seves doen eerst lere Plaatje ale salut he Plaatje
2-10-2003 20:12
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.