Ctk Mastah Gewist lid | Posted with Imode: Hebben jullie mijn page al gezien? Die is toch leeg Tnx thul, voor deze nieuwe gewelige actie, waar veel mensen plezier aan gaan beleven 11-2-2005 00:11 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | het is gewoon een 1 kliks pop up waar bij staat wie jij bent hij herkent je dus en dan is de tekst zo : welkom op mijn page (nou dat kan toch niet straf baar zijn 11-2-2005 06:54 | ||
666megaminer Inactief | ok, ik heb vandaag ff gekeken (8:30) en er zijn al heel wat pages, dus kan er niet iets komen dat bijvoorbeeld in iedereen z'n sig of als je naast zijn post op z'n naam klikt dat daar ergens een link naar zijn pagina komt?, of dat het niet zo'n lange lijst blijft, dit is ZEER ONOVERZICHTELIJK, en je kan niet makkelijk een page vinden megaminer Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 11-2-2005 08:30 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | CTRL+F, je typed de naam van de persoon die je zoekt...en voila Valt wel mee hoor kwa onoverzichtelijkheid. Btw mijn page staat bijna bovenop dus die kan je wel vindne *eunage clue * Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-2-2005 08:40 | ||
Jantje F Inactief | ik snap het doel ervan niet zo goed . ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me! 11-2-2005 10:45 | ||
Bartho_e Gewist lid | Vroeger, een hele tijd geleden. Laten voor het gemak zeggen een jaar terug. Konden leden nog zelf de skill pages maken. Dat leek echt nergens op en toen kwam de messias. Genaamd Bartho. Die wiste alle pages en maakte er mooie van. Nu vonden bepaalde mensen het niet zo leuk dat ze niet meer hun eigen crappy page konden maken, dus er moest wat anders komen. De ledenpages kwamen! Het plan kwam dat het in de zomervakantie klaar zou zijn. ( AHUM ) Dus nu zijn ze er! 11-2-2005 11:42 | ||
Jules Inactief | 1. Het stinkt 2. Het slaat nergens op 3. Het zuigt 4. Ik haat het 5. Wat is het nut 5 punten, omg, . 11-2-2005 11:48 | ||
Thomba Inactief | Mijn blauwe naam was wel evil bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
11-2-2005 11:51 | ||
Macgyver Gewist lid | Ik kan er wel witregels tussen zetten... Probleem is dat ze gesorteerd zijn op populariteit... 11-2-2005 12:32 | ||
Blacksamuray Gewist lid | leuk maar zinloos om te maken 11-2-2005 15:22 | ||
Bloodgoat Gewist lid | lees allemaal mijn verhalen waarmee ik op de 6de plek sta! read me! 11-2-2005 15:26 | ||
Deadboy10 Gewist lid | ik post mijn pagina gewoon vol met pics gaat makkelijker 11-2-2005 16:06 | ||
Bartho_e Gewist lid | Net zulke mooie pics als je sig, deadboy? Volgens mij heb ik nog steeds de meeste/beste inhoud. Who will pwn me? 11-2-2005 16:55 | ||
Deadboy10 Gewist lid | Iets tege men pics en wat is er mis met men sig Hmmm , best wel nice, maar ik hou het bij pics . trouwens kijk nu eens naar men siteje .... btw ik probeerde music te plaatsen maar dat gaat niet.ook een regel? 11-2-2005 17:59 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Het gaat hier niet over de inhoud van de pages maar over het concept ervan. Keep on topic. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 11-2-2005 18:55 |