Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [BB codes en Quotes]
BB codes en Quotes
Hallo Clanmensje

we hebben weer wat nieuws. Namenlijk de volgende 3 dinge.

1: Je kunt nu een topic voor een bepaalde persoon ontzichbaar maken, als je bijvoorbeeld iets wil doen voor diegene samen met de clan maar hij/zei mag het nog niet weten. Dit kunne alleen de leaders nog dus als je dit wil doen vraag dan aan een van ons of we het even willen regelen.

2: Er staat een lijst met standaard BB codes in het special menu waarin je standaard codes kunt opzoeken en die op het forum gebruiken zoals b.v de code voor plaatjes enz enz.

3: Je kunt nu Direct op andere mense hun woorde reageren door op de "qoute" button te drukken onderaan deze zijn post. Je krijgt dan 2 balkjes waarin die gene zijn tekst kome te staan en dan kun jij daarop reageren.

Have Fun Gr Killerbart
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 14-12-2002 13:25
Antwoorden:
Monte Zuma

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Hallo Clanmensje

we hebben weer wat nieuws. Namenlijk de volgende 3 dinge.

1: Je kunt nu een topic voor een bepaalde persoon ontzichbaar maken, als je bijvoorbeeld iets wil doen voor diegene samen met de clan maar hij/zei mag het nog niet weten. Dit kunne alleen de leaders nog dus als je dit wil doen vraag dan aan een van ons of we het even willen regelen.

2: Er staat een lijst met standaard BB codes in het special menu waarin je standaard codes kunt opzoeken en die op het forum gebruiken zoals b.v de code voor plaatjes enz enz.

3: Je kunt nu Direct op andere mense hun woorde reageren door op de "qoute" button te drukken onderaan deze zijn post. Je krijgt dan 2 balkjes waarin die gene zijn tekst kome te staan en dan kun jij daarop reageren.

Have Fun Gr Killerbart

wel lekker man Plaatje
14-12-2002 16:00
Zharlax

Rune Member (6.9)

sekers kan heel erg handig zijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
14-12-2002 16:44
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

nou niet ál te ver gaan hèPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-12-2002 13:45
Epox153

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: nou niet ál te ver gaan hèPlaatje
16-12-2002 14:53
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

ja das quoten ja
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-12-2002 17:27
Epox153

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: ja das quoten ja

wees daar maar zeker van
23-12-2002 17:53
Epox153

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: ja das quoten ja

wees daar maar zeker van
23-12-2002 17:54
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.