Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [At long last: update 6!]
At long last: update 6!
De laatste, en ook beste update aller tijden! hehehe Plaatje
Vanaf vandaag 17:00 uur, gebruikt deze server GZIP compressie. Dit betekend dat alle bladzijden GZIP-compressie ondergaan, voor ze naar de browser worden gestuurd!

In normaal nederlands betekend dat, dat de site nu tot 8X sneller is! Viert allen feest Plaatje

Over en uit, Thul
PS: Laat me weten of er echt verschil te merken is, want zelf kan ik het niet echt testen... (100MB per seconde netwerk, ik heb altijd snel toegang Plaatje)

EDIT: Oja, bijna vergeten, dit is de laatste in de serie "coole updates" Plaatje Nu moet ik een nieuwe reden bedenken om te updaten Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 4-9-2003 17:01
Antwoorden:
Jules

Inactief

tis wel sneller jah Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-9-2003 17:08
Tt112

Rune Member (6.9)

merk er niet zoveel van, de paginas laden wel in 1 keer alleen voordatie doorheeft dat ik op die link heb geklikt duurt het wel ff maar dat ligt aan mijn comp denk ik
PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
4-9-2003 17:09
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

ahum, uitleg:

Vroeger zende ie stuk voor stuk de bladzij, om de indruk te wekken dat hij snel laadde Plaatje Maar voordat ie helemaal klaar was duurde wel ff toch? Wel, nu, kan dat niet meer, want om het te "zippen" (das eigenlijk wat ie doet!) moet ie natuurlijk wel eerst de hele bladzij hebben! Dus de enige laadtijd die je nog overhebt nu, is het sturen naar je comp Plaatje Dat sturen duurt wel korter, maar jullie zijn gewend om eerst het bovenste deel van de site te zien!

Hij laad dus nu in 1 keer, in plaats van in stukken, maar de totale laadtijd is wel korter Plaatje
(Dus het lijkt alsof het even duurt voor ie doorheeft dat je geklikt hebt, maar das gewoon de laadtijd Plaatje)

Als mensen metingen willen doorsturen aan mij van slome stukken van de site, hbe ik geen problemen mee Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-9-2003 17:30
Dj Skater

Gewist lid

yup hij laadt idd sneller Plaatje Plaatje
4-9-2003 17:35
Yoran

Gewist lid

goed job thul
4-9-2003 18:37
Birdstriker

Gewist lid

hij is bij mij langzamer juist
5-9-2003 16:04
Jessebreda

Gewist lid

quote:
Birdstriker zei: hij is bij mij langzamer juist

dat licht of aan jou Plaatje of aan je compu
5-9-2003 17:13
Debesten

Gewist lid

goed gedaan. het is nu vlugger (denk ikPlaatjePlaatje)PlaatjePlaatje
en als mensen van de clan nu eens geld doneren (echt geld), zou je dan ook nog een nieuwe verbinding kopen? sdsl is nogal vlug (download snelheid is even hoog als de upload dan dus wij kunnen op ctk gaan met ongeveer 400kb per seconden ipv 30 per seconde) en is goed (ik mocht mischien sdsl voor men verjaardag maar kweet nog niet zekur)
5-9-2003 17:25
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

heb je site met meer info? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-9-2003 18:09
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.