Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Het werd ook wel tijd, met je actiefheidsniveau van lager dan -500 (laagste actiefheid van de clan, lol) Verder, iedereen die denkt dat de clan nu bergafwaards gaat, onthoud, de clan werd groot zonder hun, en zal groot blijven zonder hun. Het ga je goed boom. 29-1-2005 13:51 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | als je je verveelt, join RSR weer even en wordt weer een van de beste leaders die ik gekend heb (dat zijn er niet veel, maar toch..., je wordt niet zomaar beste lid). hopelijk heb je veel plezien in RE en kom je ooit nog eens terug. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 29-1-2005 18:04 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Weeeeh, je gaat mij niet eens missen Anyways het zal anders zijn zonder je hoewel ik je zal blijven spreken 29-1-2005 20:54 | ||
Killerareso Gewist lid | jammer dat je weggaat. jammergenoeg zit ik niet zo lang in de clan dus kende ik je niet zo goed. ik denk dat dit een duistere tijd wordt voor rsr omdat 1 van de beste leaders weggaat. het gaat je goed. en veel succes later in je runescape leven 29-1-2005 21:08 |