Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Afscheidspost]
Afscheidspost
Yoo,

Zoals jullie lezen,ik ben dus weg. Het beste lid_2004 gaat weg(nog even stoefen).

Waarom:
-Een paar mensen hebben me diep ontgoocheld in RSR (kuch killerbart).
-Het noob gehalte van RSR ligt vrij hoog.
-Zin in iets anders.

Wel wil ik nog even bedankt zeggen aan volgende mensen:

-Thulinma, bedankt je hebt RE in elkaar gevijstPlaatje Thx daarvoor.
-Drass, beste leader dat RSR kan hebben volgens mij.
-Ohno,belgiumcrock,debesten,marduk god,rezer88,dark lorrie en nog veel meer Plaatje Jullie maakten RSR nog een beetje boeiendPlaatje

Wat ga ik verder nou doen?

Simpel,ik ga met RE verder,op apparte site. Als dat zou mislukken ga ik naar een GROTE clan gaan. Dat is altijd al men RS droom geweest.

Dit was het ongeveer Plaatje

Het ga jullie goed!

Den Boom In (aka Bert aka DBI)

Note: jullie hoeven me niet te wissen, met het nieuwe actiefheidssysteem word ik automatisch gewist,ik kom toch niet meer naar events en zal amper posten Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 28-1-2005 10:57
Antwoorden:
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Het werd ook wel tijd, met je actiefheidsniveau van lager dan -500 Plaatje (laagste actiefheid van de clan, lol)
Verder, iedereen die denkt dat de clan nu bergafwaards gaat, onthoud, de clan werd groot zonder hun, en zal groot blijven zonder hun.
Het ga je goed boom.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-1-2005 13:51
Glowball02

Rune Member (6.9)

als je je verveelt, join RSR weer even en wordt weer een van de beste leaders die ik gekend heb (dat zijn er niet veel, maar toch..., je wordt niet zomaar beste lid). hopelijk heb je veel plezien in RE en kom je ooit nog eens terug.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
29-1-2005 18:04
Bobsel

Rune Member (6.9)

Weeeeh, je gaat mij niet eens missenPlaatje Anyways het zal anders zijn zonder je hoewel ik je zal blijven sprekenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-1-2005 20:54
Killerareso

Gewist lid

jammer dat je weggaat. jammergenoeg zit ik niet zo lang in de clan dus kende ik je niet zo goed. ik denk dat dit een duistere tijd wordt voor rsr omdat 1 van de beste leaders weggaat. Plaatje het gaat je goed. en veel succes later in je runescape leven
29-1-2005 21:08
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.