Leon Gewist lid | nou ik blijf gewoon rsr ! leon1988 27-1-2005 09:22 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Laten we even voor de duiderlijkheid stellen dat de "nieuwe" RE site [www.revolution-elites.tk] GEEN onderdeel is van RSR. Wij houden gewoon ook ons eigen RE (alleen krijgt dit een andere leader). Natuurlijk mag je de nieuwe RE gewoon joinen maar dit is dus geen gedeelte van RSR en hier zal je dus geen duimpjes en dergelijke voor krijgen. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 27-1-2005 09:43 | ||
Thedeadmatch Gewist lid | maar wat is nouw verschil tussen dit dan? 27-1-2005 10:35 | ||
Concura Gewist lid | kan ik wel in RSR en in de nieuwe RE clan zitten? ik wil namelijk niet rsr verlaten en evenmin me RE team. 27-1-2005 11:06 | ||
Mc Dewitte Gewist lid | Cool dat er nieuwe leden bijkomen. Lang leve RE! Komt er op de rsr soms geen link naar de RE site, zou mss wel handig zijn Greetz MC 27-1-2005 18:05 | ||
El_barto_02 Gewist lid | srry hoor maar ik vind de re website eigenlijk niet zo geslaagd het zou veel beter geweest zijn om ook zon progje als hier op rsr is dat nakijkt of je stats wel hoog genoeg zijn enzo nee srry ik vind het niet zo geslaagd wat is het nut trouwens van een afzonderlijke site voor re? we mochten van Boom toch al gewone rsr-leden killen op RE-events dus ik snap er het nut niet echt van in 27-1-2005 18:05 | ||
Debesten Gewist lid | Maakt nieks uit, als je geregistreerd bent kijken wij op onze lijst of je niet in een vijandelijke clan zit en de goeie stats hebt ... Met een afzonderlijke site kunnen wij verder groeien, op rsr komen geen nieuwe leden meer (tijdelijk wel) dus zouden er ook bijna geen nieuwe leden op re komen. Nu zijn we meer vrij, zouden we normaal gezien zelfs internationaal kunnen gaan, als we dat zouden willen natuurlijk We zijn trouwens nog naar een betere, vluggere site aan het zoeken. 27-1-2005 18:24 | ||
Born2die101 Gewist lid | idd wel nodig ik wil wel actief zijn in het forum maar ik graak neregens op 27-1-2005 18:39 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ehh... Debesten.... RSR krijgt nog wel nieuwe leden hoor quote: Zoals ik al zei, ja, dat kan. 28-1-2005 08:10 | ||
Concura Gewist lid | oh nu zie ik het staan, thx 28-1-2005 09:56 | ||
Kamikazegast Gewist lid | ik wil heel graag in RE, maar.. ik ben nog maar 76 CB en als ik 80 cb zou hebben.. mag ik dan wel joinen met: 64 def 62 str att is nu 60.. trainen tot ik cb 80 ben.. 61 magic.. *wordt miss 70* en ranged 55... ik ben wel f2p.. zou ik daarmee misschien mogen joinen? grtz kami 28-1-2005 10:31 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Nope,je hebt de reqs niet,nee dus Den Boom In 28-1-2005 10:50 | ||
Debesten Gewist lid | Thulinma zei: Ehh... Debesten.... RSR krijgt nog wel nieuwe leden hoor Tijdelijk dan, de aanmeldpagina was toch dicht? 28-1-2005 17:21 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Dus je kan in rsr, re en de nieuwe re zitten als ik het goed begrijp , kmoet eerst nog ff wat combat trainen anders kom ik helemaal nergens in 28-1-2005 22:34 | ||
Petah112 Inactief | dus dit betekend dan een groot gedeelte van de harde kern RSR ers nu niet meer in RSR zitten. bah. maar dat betekend wel dat een aantal andere (noobs) de kans hebben in de harde kern te komen. het heeft 2 kanten. het is leuk dat er weer iets op te bouwen valt in rsr en rsr meerendeel van zijn leaders houd. en jammer dat alle goede rsrers nu weg gaan. maar het zat er al aan te komen, even een opsomming: -retiring van den-boom-in -sluiting aanmeldings page (waarschijnlijk de reden warom ze op het idee kwamen) -PK event regels -event regels -opwaarderen van req's -activiteist meter. dusja, het was eigenlijk wel beetje voorspelbaar. maar voor alle EX-rsr leden die naar RE gaan vaarwel en tot ziens in RS Weer terug van weggeweest. 29-1-2005 00:35 |