Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Badges Geven]
Badges Geven
Beste Mensen,

Vanaf nu kunnen ook level 7 mensen badges geven. Dit is vooral om de level 7 een coole extra power te geven en de level 8 wat werk te ontnemen zodat zei zich op andere belangrijke zaken kunnen concentreren. De level 7 worden verzocht het Mod Bord te lezen voor info over het geven van een badge.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 6-1-2005 20:07
Antwoorden:
Bert

Rune Member (6.9)

100 % tegen,why:

- Een huidige 8 heeft dagen ,uren,weken gewerkt om 8 te worden. Nee,niet voor de ban power,maar voor de badge admin. Nu gaan jullie ze wat kleineren door die admin uit handen te geven.
- Een 7 is een test periode voor een persoon om te zien of die persoon klaar is voor hoger te worden. Nu ze badges kunnen uitdelen is het niet meer echt test. Ze kunnen van 6.9 direct aan het grote werk beginnen.
- Een 7 moet spam opruimen,geen badges uitdelen.
- Een 7 zal zich ook niet meer zoveel inzetten nu. Nu ze toch al de leukste admin hebben. Hier krijg je alleen maar inactieve mods door.
-Een 7 kan geen posts editten,mss kan je hen die power ook nog geven?

Andere oplossing:

Neem gewoon meer bekwame 8 en aan!

Greetzz boom
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
6-1-2005 20:47
Rezer88

Rune Member (6.9)

dat had ik al vernomen ^^

hmm buiten dat er kloppen nog wat dingen niet, enne lol het laatste woord is nog niet gesproken

conclusie: nog geen badges van een 7 Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
6-1-2005 20:57
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ik weet enkele 7's die badges gekocht hebben op RS. Een huidige leader weet hier ook van. (Ik zal geen namen noemen). Is het verantwoord dat zulk iemand badges kan uitdelen + nog eens aan zichzelf badges geven?

Dat kan niet door de beugel, maar moeten we een paar n00bs dan alles laten verpesten voor de andere 7?

- Een huidige 8 heeft dagen ,uren,weken gewerkt om 8 te worden. Nee,niet voor de ban power,maar voor de badge admin. Nu gaan jullie ze wat kleineren door die admin uit handen te geven.

Nee inderdaad, badges geven is echt heel leuk *KUCH*. we nemen ze de saaie taken uit hande zodat ze het forum en de leden beter kunnen beheren en de 7 ook wat te doen hebben

- Een 7 is een test periode voor een persoon om te zien of die persoon klaar is voor hoger te worden. Nu ze badges kunnen uitdelen is het niet meer echt test. Ze kunnen van 6.9 direct aan het grote werk beginnen.

Een 7 is om de dinge te doen waar wij (als 8+) te lui/te druk voor zijn, eerst werdt geklaagd dat slechts een aantal mensen nog badges gaf nu lossen we het op is het weer niet goed? Besides 8+ kunnen nog steeds badges geven als ze echt leuk vinde, this niet alsof we ze de admin afnemen.

- Een 7 moet spam opruimen,geen badges uitdelen.

Dat is een van hun taken, maar das ook een taak van alle 7+ wij doen allemaal spam opruimen, alleen kunnen de 8+ ook echt iets doen tegen de spammers.

- Een 7 zal zich ook niet meer zoveel inzetten nu. Nu ze toch al de leukste admin hebben. Hier krijg je alleen maar inactieve mods door.

Als dat echt zo is zijn ze het ook niet waar om ooit 8 te worden. Besides is de ban admin naar mijn mening nog steeds het leukst *evil laugh*

-Een 7 kan geen posts editten,mss kan je hen die power ook nog geven?

Hey verrek, nog niet aan gedacht GOED IDEE Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
6-1-2005 22:22
Gregoryw

Rune Member (6.9)

damit, wat moet ik hier op antwoordenPlaatje.Goed meer powers voor een 7... Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-1-2005 23:01
So_01

Gewist lid

meer power to mePlaatje Plaatje joke
ik ben het me KB mee
6-1-2005 23:25
Bert

Rune Member (6.9)

Idd,jullie niet mods vinden het natuurlijk goed. Kan ik volledig inkomen,maar stel jullie eens in de plaats van een huidige 8?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
7-1-2005 22:06
Jules

Inactief

Ik kan me voorstellen hoe dat voelt en het doet helemaal niks met me, aangezien mijn eer al is gekraakt.. -.-".

Trouwens als jij vindt dat elke rang zijn eigen taak is, *ZUCHT* ik kan duidelijk zien dat je nog niet veel ervaring met RSR hebt, dat weet ik ook.

Anyways het maakt mij geen drol uit welke admin ik heb, het gaat me meer om het zijn van die rang.

EDIT: Nu word ik zeker teruggezet op 6 omdat ik (weer) niet genoeg badges uitdeel? Lijkt me sterk maar tegenwoordig kan alles hier.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-1-2005 22:22
Kippendoder

Inactief

@kb, er worden natuurlijk niet zoveel bans uitgegeven als badges.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
8-1-2005 21:55
Tirmenator

Gewist lid

boom sluit me met de rest aan zo erg is het helemaal niet voor de 8s als andere mensen werk doen voor ze....

lijkt mij leuk
9-1-2005 11:37
Kingofrune15

Gewist lid

he waar kan je je lvl eigenlijk zien PlaatjePlaatje
11-1-2005 13:17
Leon

Gewist lid

odner je avatar bij een post.
jij bent 1.0....
gratz alle 7+ !

greetz mij.
11-1-2005 15:23
Kippendoder

Inactief

quote:
Kingofrune15 zei: he waar kan je je lvl eigenlijk zien PlaatjePlaatje

En om te zien hoe je hoger kan komen, kijk dan bij claninfo--clearance levels.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
11-1-2005 17:51
Kingofrune15

Gewist lid

oke lol PlaatjePlaatje en kan je miss oowk uitleggen hoe ik een plaatje invoeg Plaatje
12-1-2005 12:04
Zharlax

Rune Member (6.9)

info bord Plaatje, dit wordt gewoon een help topic Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-1-2005 12:10
Kingofrune15

Gewist lid

lolPlaatjePlaatje
laat maar heb het al gevonden maar bedankt PlaatjePlaatje
12-1-2005 12:15
Antwoord 1-15 van 15 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.