Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Compleet nieuwe layout.]
Compleet nieuwe layout.
Zoals je als je al hebt kunne zien is de layout behoorlijk veranderd. We hebben hem mooier overzichtelijker en Gebruikersvriendelijker gemaakt (nou ja dat vinde Thulinma Zuma en ik ten minsten). Hebben jullie nog op/aan merkingen dan kunne jullie in het board clan nieuws hierop reageren, laat ons weten wat jullie vinde.

Gr The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 23-11-2002 14:26
Antwoorden:
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

jep jep jep,
Alles op deze site is nu intellectueel eigendom van Thulinma - Clan Plaatje.
Wat betekend: Jat iets en sterfPlaatje

Wat vinden jullie ervan clanmensjes?
Als het goed is laat de site nu ook sneller na het inloggen, omdat allerlei berekeningen nu maar 1 keer worden gedaan in plaats van elke keer dat je een page laad!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-11-2002 21:29
Dragonboy 13

Gewist lid

hijs wel een beetje druk ver
der wel Plaatje
23-11-2002 22:11
Zharlax

Rune Member (6.9)

i agree maar ja hij's wel veruigt
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
23-11-2002 22:27
Monte Zuma

Gewist lid

ja wij zijn gewoon kunstwerkers Plaatje en er komt nog meer eh mensen dus CTK RULEZ hihihihi
24-11-2002 10:42
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.