Jules Inactief | quote: Als je geen html mag gebruiken werkt je signature niet noob . 25-12-2004 16:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: * Klopt, die staan uit * Dat hoort te werken.... Geen enkele code daar is IE-only... * Daar werk ik aan. Iemand enig idee waarom t niet werkt? 25-12-2004 17:03 | ||
Fakemon Gewist lid | ik heb ook mozilla firefox en het werkt wel vrij goed en die handig/leuk werkt inderdaad niet dus weeral IE opstarten 26-12-2004 11:57 | ||
Debesten Gewist lid | quote:Als gij het niet weet hoe zouden wij het dan weten . Iets met javascript te maken Oja rezer ik denk dat je ubb tags bedoelt ipv html, want html werkt nog steeds. 26-12-2004 19:47 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | de kalender werkt ook nog niet zo goed, als je op een dag gaat staan, gebeurt er niets, als je wil weten welk event het die dag is, moet je dubbel klikken I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 26-12-2004 21:03 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | glowball02, dat is exact hetzelfde probleem als met het menu, zelfde technologie namelijk Waarom ik jullie vraag of jullie weten waardoor het komt, is omdat ik zelf geen FireFox heb... Dus ik kan het niet testen. (En nee, ik heb geen zin het te installeren) Ik zal wel google eens rondzoeken naar waarom het niet werkt. 26-12-2004 22:52 | ||
Emperor_zion Gewist lid | mishien een rare vraag maar zijn er dan zoveel andere srevres dan internet explore 30-12-2004 17:08 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | srevres? je bedoelt browsers? Ja, best wel, zo uit mn hoofd weet ik er al 10. En nee, die ga ik niet allemaal vertellen . BTW, firefox mensen -> het menu zou nu moeten werken, check aub ff? Als het inderdaad werkt, doe ik het ook voor de kalender. 30-12-2004 21:00 | ||
Morton48 Gewist lid | Jup het werkt keep up the good work Thul! 30-12-2004 21:04 | ||
Debesten Gewist lid | Wtf is er goed aan firefox? Wat heeft IE allemaal die niet goed is 30-12-2004 21:13 | ||
Macgyver Gewist lid | -Firefox heeft standaard beveiligingsintstellingen goed staan, terwijl je daar bij IE moeite voor moet doen. -Firefox ondersteunt technologie zoals het hoort, zoals het is bepaald door het World Wide Web Consortium ([www.w3c.org]), Internet Explorer daarentegen heeft bugs, ondersteund sommige dingen wel, maar niet zoals ze horen. Bugs die echter vaak gebruikt worden om sites er beter uit te laten zien, zoals ook deze site. -Daar tegenover staat weer dat internet explorer zo volledig in windows is geintegreerd, dat hij een kleine performance gain heeft tegenover andere browsers, zoals Firefox, Mozilla, Netscape Navigator, Opera, Lynx, Netcaptor, Slimbrowser, Konqueror, Safari, en natuurlijk niet te vergeten NCSA Mosaic, waar het eigenlijk allemaal mee begonnen is. Persoonlijk gebruik ik internet explorer. Goed ingesteld, dus veilig, en heel erg compatibel met wat je maar tegen komt. (Zijn er tien, Jaron. Waren het de tien die jij in gedachten had?) 31-12-2004 02:20 | ||
Debesten Gewist lid | Lekker kheb hem gedownload maar ik kan er niet mee normaal typen en hij ondersteunt alleen sun java? De cursos van firefox suckt, hij verspringt telkens ik kan hem soms niet verzetten, en ik kan nieks kopieren/plakken. Ook alle kleuren zijn alles en bv de lelijke rsr 2h zie je niet. Voor de rest alles goed 31-12-2004 02:25 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Nee, dat waren niet de 10 die ik in gedachtne had pol. Maar goed, ik heb vernomen dat het menu nu inderdaad werkt, ik zal het ook op de kalender toepassen. 31-12-2004 09:22 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | er is nog altijd geen berichtenbalk I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 31-12-2004 18:11 |