Zoek in het forum!
Uitreiking
Het was moeilijk deze eerste keer om een winnaar uit te zoeken, vooral omdat er zo veel inzendingen waren. (54 als ik me niet vergis... Plaatje) Ook omdat jullie blijkbaar leiden aan een enorm gebrek aan originaliteit Plaatje
Er waren maar een stuk of 5, misschien 6 mensen die echt in aanmerking kwamen, en deze vond ik het best.

De winnaar van de "Originality Medal" van deze maand is Trekkie1701. Met het onderschrift:
Thunder rolled... It is said that the gods play games with the lives of men. But what games, and why, and the identities of the actual pawns, and what the game is, and what the rules are - who knows? Best not to speculate... Thunder rolled... It rolled a six.

Gefeliciteerd Trekkie1701!

De medal zal binnenkort onder je posts en bij je info verschijnen.....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 1-8-2003 22:45
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Gefeliciteerd he Pol Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
2-8-2003 10:38
Ohno

Rune Member (6.9)

y0 y0 een zeer cool onderschrift, congPlaatjez matey!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-8-2003 11:07
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

voor wie de concurentie wil zien, het script dat ik gebruik om onderschriften te bekijken zonder opmaak (geen lettergroottes of plaatsen en zo), vind je HIER!

([www.clanthekillers.com/siglines.ph]p)

Onderaan zie je het aantal mensen die volgens het script in aanmerking komen om te worden bekeken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-8-2003 16:49
Manneke

Gewist lid

Plaatje ik was concurretnie, mja congPlaatjez voor trekkiePlaatje
3-8-2003 11:31
Tt112

Rune Member (6.9)

waarom noem je die medal een medal dat ding ziet eruit als fkin schilderij ofzo, kon je niks orginelers bedenken voor een orginaliteits medal?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
3-8-2003 15:49
Viruske55

Gewist lid

Ik vind de mijne lekker beter! nah! Plaatje
3-8-2003 15:54
Tt112

Rune Member (6.9)

ja maar die is vast ergens gejatPlaatje die van trekkie is waarschijnlijk ook gejat maar wel orgineel gejat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
3-8-2003 17:22
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.