Zoek in het forum!
Drop Party
Beste Clanleden,

Jullie weten het,of jullie weten het niet,maar in februari staat er weer een heuze clandrop op het programma. Naar aanleiding daarvan hebben ik(Den Boom In),Killerbart en Thulinma elk 1 mill gedoneerd(ook Trekkie zal wat doneren maar dat zal geen 1 mill zijn wegens financieele problemen in rsPlaatjePlaatje.We doneerden zoveel geld omdat we deze keer een grote drop party willen organiseren,maar daarover zo dadelijk meer. Dus, omdat we er een groot feest van willen maken is het ook fijn dat er veel gedropt wordt. Natuurlijk komt het geld er niet van zelf. Daarom zouden wij ( ' The RSR Crew ' ) jullie willen vragen om ook jullie bijdrage te leveren. Nu vraag je je waarschijnlijk af: " Een bijdrage leveren,best goed, maar waar?". Het antwoord is best simpel. Je contacteert een sub leader of leader en dan kan je samen met die persoon een tijd en plaats afspreken om te doneren.

Over de drop party:

De drop party zal plaatsvinden ergens in februari. Een vaste datum is er nog niet. De drop party is omwille van het 3-jarig bestaan van de clan. Maar het zal niet meer zo een gewone War-Boel-Drop-Party worden. Deze keer zullen we op meerdere plaatsen tegelijk droppen op 1 zelfde tijdstip in 1 zelfde world. Op voorhand zal je je dan kunnen inschrijven en met een voorkeursplaats waar je zou willen staan ( zo kan je samen met je vrienden zijn) . Later zullen we dan meedelen waar je definitieve plaats is. Graag zouden we jullie dan ook willen vragen om de afgesproken plaats te zijn,en niet ergens anders(om zo een War-Boel-Drop-Party te vermijden). Op iedere plek zal evenveel gedropt worden.

Ok dat was het ongeveer. Later volgt meer inforamtie erover. Maar jullie kunnen nu alvast doneren!

Have fun

The RSR Crew
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 20-12-2004 20:01
Antwoorden:
Hippo 1

Gewist lid

zeg menskes ik zit hier met een moreel dilema namenlijk: ik wil wel massas geld schenken maar ik suck in drop partys en krijg meestal een mith dagger of zo'n prul dus ik vind het stom om massas geld te doneren en mith dagers op te rapen als je snapt wat ik bedoel!
24-12-2004 02:09
Nbongo

Gewist lid

lol dat probleem heb ik ook Plaatje
ik zuuuuuuuiiiiiiiiiiig in drop partys!
mss donneer ik wel beetje, maar ben wel gehackt dus zal ni meer dan 100k zijn..
24-12-2004 09:35
Nickalicious

Gewist lid

thulk had tegen mij gezegd varrock 2de verdieping maar ik come zekr!
24-12-2004 18:58
Tirmenator

Gewist lid

ff mijn bank checken....
wat vinden jullie hiervan:
500fire
1k air
50k (als ik egt member word dan is het minstens 100k)
euh ja Plaatje die zijn heilig dus hoef je niet van me te verw8en.
en tegen die tijd wat gepkte rune stuf zoals rune kites

miss update ik het nog ff maar dit kan je in ieder geval verw8en
(moet wel weer ff runes verzamelen daarvoor)
24-12-2004 19:53
Chiefnl

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei: dat doet er niet toe ofwel? een Guest heeft evenveel toegang als een 6.9. Dus dat is alles eigenlijk behalve wat boven 7 komt Plaatje

maar zoals ik den boom al beloofd heb zal ik ook een donatie doen Plaatje kzit nog even te denken in welke form en hoe groot, misschien men santa... of anders 1mil cash Plaatje
doe maar die 1 milPlaatje
25-12-2004 10:43
Pk Joris

Gewist lid

ik ga 1k Plaatje doneren, met mijn drop party skills moet ik minimaal da terug verdienen Plaatje
25-12-2004 11:48
Marduk God

Gewist lid

Zoals reeds bekendgemaakt aan de instanties die er het meeste baat bij hebben, zal ook ik een kleine donatie plaatsen. Daartoe zal ik wel eerst enigste stenen ten gelde moeten maken, maar ik zal pogen dit deze week nog voor elkaar te boksen.

Voor alle duidelijkheid, ik deel GEEN phr33 st0f uitPlaatje.

~Mardvk

*Happy X-Mas*
25-12-2004 12:19
Jl313510

Gewist lid

stoer ik doe mee ik ga 100k doneren denk ik (tenzij ik snel over 1 mil cash krijg dan doe ik meschien 200k PlaatjePlaatje maar 100k is zeker (en nog een vraagje als je 100k in spullen geeft krijg je dan ook de munt van vrijgevigheid? Plaatje ?)

achter de molen bij draynor (of lumby waar je het wilt noemen) zijn meestal weinig mensen (oftuwel meestal geen PlaatjePlaatje dus dat is meschien ook wel een goede plek om wat te houden Plaatje .
26-12-2004 10:28
Knight Bas

Gewist lid

den boom in, add me, dan kan ik die 100k + rune battle axe doneren
26-12-2004 12:10
Antwoord 46-54 van 55 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.