Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Welcome back]
Welcome back
Zozozozozo, dat waren zeker 3 saaie weken voor jullie Plaatje

maar goed, ik ben weer back, en na wat geklooi met allerlei domme checks van windows om de weetikveel te controleren, werkt alles weer.

De afwezigheid van de site maak ik binnenkort wel weer goed met een coole update Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 25-7-2003 13:36
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Coole update hmmmmz, dat wordt leuk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
25-7-2003 15:10
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

hulp met bedenken vind ik niet erg hoor bart Plaatje
mail me maar als je iets verzint, ik ben niet zo vaak op msn/icq/yahoo/irc/aim de laatste tijd....

"normale" leden mogen natuurlijk ook ideen voor een coole update insturen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-7-2003 23:13
Jules

Inactief

Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-7-2003 10:50
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: hulp met bedenken vind ik niet erg hoor bart Plaatje
mail me maar als je iets verzint, ik ben niet zo vaak op msn/icq/yahoo/irc/aim de laatste tijd....

"normale" leden mogen natuurlijk ook ideen voor een coole update insturen Plaatje

ah, ik weet iets voor in de update: hetgeen dat ik gepost heb bij ideeën: datgeen van dat je niet alleen zon skin (lijk die van dragon en al), maar ook je muiscursor kunt kiezen (ipv die rune 2h zwaard)
31-7-2003 21:24
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.