Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Revolution Elites]
Revolution Elites
[update] Vanavond (24/11/04) om 20:00 uur vergadering voor alle RE leden. Je kunt de vergadering bijwonen door te joinen met de client die je bij communicatie onder Vergadering/Chat kunt downloaden [/update]

Zoals besproken op de vergadering wordt Revolution Elites ( [RE] ) ,de sub-clan van RSR.
Het is een PK-clan voor mensen die echt lekker veel zin hebben in pken.
De requirements zijn:

43 prayer EN 1 VAN deze:
-80 + Combat
-70 + Magic
-75 + Ranging

Dat wil zeggen dat je altijd 43 prayer nodig hebt,en dan nog 1 van de laatste 3. Je hebt ze dus niet alle 3 nodigPlaatje

Hier enkele belangrijk regels:

- Kom je als warrior dan MOET je in full rune komen. (VERPLICHT)
- Er wordt niet gbsd,zodra het gebeurd en een leader merkt het en het was opzettelijk dan lig je er uit.
- Op PK-events ben je VERPLICHT om naar de leader te luisteren. Hij beslist welke world je naartoe gaat enzo.
- Je moet naar zoveel mogelijk PK-trips komen als mogelijk.
- Je gaat niet loggen als je een team zit voor de PK-leader de toestemming geeft.
Later volgen meer rules.

Hoe kan je member worden? Heel simpel...

1) Ga naar communicatie (in de linkerbovenhoek)
2) Klik op " Elites "
3) Nu kan je in de forums de boarden van RE zien. Ze staan gebundeld net zoals bij marktplaats.
4) Overloop de boarden voor alle informatie.

Ik hoop dat jullie massaal joinen en ons zullen helpen bij onze PK-trips,wars etc
Note: we willen alleen actieve leden.

De leaders ( Den Boom In, Marduk God en Killerbart) en mijn rechterhand: rezer88Plaatje

PS: wil je joinen? Dan kan je ook hier klikken . Als je dat gedaan hebt ben je lid van RE
en kan je onze boarden zien bij het forum.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
Gepost door BertRune Member (6.9) op 17-11-2004 15:17
Antwoorden:
Superjongen

Gewist lid

Ik vind de reqs wat laagjes, ik kan zelfs joinen en ik ben een noob Plaatje.
20-11-2004 15:34
T_man1988

Gewist lid

ik ga proberen mijn combat zo te houden en mijn mage te trainen tot 70 Plaatje lijk me wel grappig (maar dan stijg ik zeker lvls door mijn mage, hopelijk dan maar 1 hé Plaatje )

je ziet mij dus niet in re voor januari, want mij mage is momenteel 61 en ik maak al mijn runes zelf
20-11-2004 15:41
Rezer88

Rune Member (6.9)

T Man, ajoh dat heb je zo, als je p2p bent moet je uiteraard high alchen dan ben je zo op de 70 (als je je runes perse zelf wilt maken)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
20-11-2004 15:46
So_01

Gewist lid

bah 80 combat Plaatje nog 14 lvls te gaan en dan is het vast al met 5of10 omhoog gegaan Plaatje
20-11-2004 19:24
Kippendoder

Inactief

quote:
Superjongen zei: Ik vind de reqs wat laagjes, ik kan zelfs joinen en ik ben een noob Plaatje.

Ik vind de reqs redelijk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
21-11-2004 11:48
Rutgermans

Inactief

Ik kan en ga niet joinen. Geen zin om elke week te pk'en en daarbij heb ik altijd wel wat beters te doen Plaatje Maar wel goed, zo'n subclan!

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
21-11-2004 12:42
Ilovearagorn

Leader (9)

oh nee nou kan ik helemaal niet meer veilig ff de wildy in glippen....

leuk initiatief!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-11-2004 17:39
Fakemon

Gewist lid

allemaal op ilovearagorn!
nee echt
die gaan u nie aanvallen hoor
23-11-2004 20:30
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei: oh nee nou kan ik helemaal niet meer veilig ff de wildy in glippen....

leuk initiatief!

haha Plaatje neehoor schatje je bent rsr dus die attacken we niet (als we het optijd zien tenminste PlaatjePlaatje
Maar als je oranje cape draagt in wildy zal het wle mee vallen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
23-11-2004 21:37
Antwoord 16-24 van 24 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.