Zoek in het forum!
PHP 5.0.2
Dames en heren,

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is de site tijdelijk down geweest. Dit is omdat onze webmaster te lui is om te checken of de zooi het nog doet nadat de server update.

De rest van de technische zooi komt van Thul himself.

Trekkie

-----------------------

Wheeeeee........ Wij draaien nu de laatste PHP versie. Namelijk 5.0.2.
Wat dit betekend voor jullie? Sneller, beter cooler! (niet perse die laatste, maar wel de rest PlaatjePlaatje
Oftewel, de site zou sneller moeten laden, stabieler draaien, en kan nu meer. (Okay, alleen de Terlum site kan meer... Reden van update was dat ik daar wat voor nodig had wat alleen in de nieuwste versie zit PlaatjePlaatje

Er was een klein probleempje met MySQL (de database), maar dat was binnen 20 mins gefixeert. [TrekkieEdit]De fix zelf duurde 5 minuten. Het overige kwartier was omdat Thul, zoals gezegd, niet had gecheckt of de zooi wel werkte...[/TrekkieEdit]

Greetings,
Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 10-11-2004 22:15
Antwoorden:
Kalkan

Inactief

hmm, goe zo
ik d8 al toenjuist, ik kon niet via rsrclan.com en ook niet via thulinma.xs...., dus ik d8 dat de server down was,zp te zien is de site sneller geworden
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2004 22:31
Debesten

Gewist lid

Ja jis hier veel vlugger, maar dat kan ook zijn omdat er bijna geen leden online zijn.
10-11-2004 23:32
Merianlover

Gewist lid

hehhe beters tog hoe sneller hoe beter Plaatje
10-11-2004 23:34
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

yeah man vet cool..Plaatje...(merk er nix van snelheid is nog steeds even snel als eerst)..
maarja het is nieuwe versie..kennelijk beter dan de oudere dus..jipie..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-11-2004 23:38
Brian352

Gewist lid

ja bij gaat die nog steeds even snel maar volgens mij ligt dat aan jou computer zelf die kan misschien wel sloom
11-11-2004 07:27
T_man1988

Gewist lid

ik merk geen verschil in snelheid... maar als het beter is kan het niet slecht zijn Plaatje (ow ja, das logisch)
11-11-2004 08:24
Kippendoder

Inactief

Ik heb effe zitten rondkijken en de snelheid is inderdaad wat vooruit gegaan.

Congratz.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
11-11-2004 11:21
Bobsel

Rune Member (6.9)

Lol en weer merk ik er niks van...

[EDIT] Op school... chill man da's heel wat sneller
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2004 13:12
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
[TrekkieEdit]De fix zelf duurde 5 minuten. Het overige kwartier was omdat Thul, zoals gezegd, niet had gecheckt of de zooi wel werkte...[/TrekkieEdit]

whehe lolz Plaatje

Mare idd volgens mij is het wel sneller geworden... de pagina's laden sneller dan normaal Plaatje (maar net als debesten zegt, er zijn niet heel veel leden online op het moment)
maar lekker update Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-11-2004 14:16
Bartho_e

Gewist lid

Niets aan toe te voegen.
11-11-2004 15:26
Macgyver

Gewist lid

Jij vuile sig- en uitsprakenripper Plaatje
11-11-2004 18:44
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.