Zoek in het forum!
Medals
Goeie avond allemaal. Het is weer tijd om wat medals weg te geven.
Dit zijn de gelukkige voor deze keer:

Flame of the clan:

Den Boom in

Blad van Herkenning:
- Maggot666 s
- Marduk God
- Kalkan V
- Forum Raider
- Trekkie1701 ( Had hij nog niet ) Plaatje

Allemaal gefeliciteerd! En over 2 maanden ga ik weer mensen gelukkig maken.

Drass

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 1-11-2004 18:44
Antwoorden:
Kalkan

Inactief

zo vaak mogelijk wimtheking.
maar post nooit nutteloze dingen of spamm nooit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-11-2004 14:02
Bert

Rune Member (6.9)

Kalkan v,hoe heb JIJ dan dat blad PlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
2-11-2004 14:03
Kiliyo

Gewist lid

Heb ik em godverdomme weer niet...kk zooi....
2-11-2004 15:01
Marduk God

Gewist lid

Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik hem in ontvangst zou mogen nemen... met mijn klein aantal postsPlaatje.

Toch zou ik jullie willen bedanken voor de Medal, en zou ik de andere gelukkigen willen feleciterenPlaatje. Congratz!

P.S. Wimtheking, post gewoon dingen waarvan je vindt dat ze belangrijk zouden zijn voor het verdere verloop van de discussie. Als je twijfelt of je post wel nodig is, post het dan nietPlaatje.
2-11-2004 15:40
Kalkan

Inactief

quote:
Den Boom In zei: Kalkan v,hoe heb JIJ dan dat blad PlaatjePlaatjePlaatje

hehe, ben al beroemd genoeg, ik zit al heel lang in rsr, meer dan 6 maanden ,maar 3 maanden geleden ging ik weg , nadat dat ik terugkwam was mijn clareance meteen verhoogd naar 6.9, ik was vroeger ook 6.9 en nu ook Plaatje.

maar ik denk dat ik het verdient heb, ik spam aventoe of post nutteloze dingskes, of soms heb ik ruzie met een 7+ maar let dan gewoon niet op mij, na paar dagen weet ik wel wat ik verkeerd heb gedaan, dus enige wat ik moet doen dat ik nietmeer ruzie moet zoeken met een 7 + , dan zal ik wel srry zeggen via pm of msn. maar toch bedankt.

ik weet niet hoe het kwam, toen ik terugkwam zag ik dat ik mijn badges nog steeds had maar er waren wel wat duimpkes weg
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2004 00:18
Kippendoder

Inactief

Congratz iedereen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
3-11-2004 11:31
Kalkan

Inactief

dat blad ziet er cool uit Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2004 17:54
Kiliyo

Gewist lid

eej luister dan ik heb evenveel posts als Marduk God en ik heb 'm nog niet. Plaatje
3-11-2004 18:56
Fakemon

Gewist lid

quote:
Den Boom In zei: Kalkan v,hoe heb JIJ dan dat blad PlaatjePlaatjePlaatje

die zat !
3-11-2004 21:15
Kalkan

Inactief

quote:
Kiliyo zei: eej luister dan ik heb evenveel posts als Marduk God en ik heb 'm nog niet. Plaatje

't heeft nix met posts te maken gast, t heeft te maken met hoevaak je aanwezig bent op forums, ik moet nu normaal gezien 400 + jhebben maar iemand doet altijd mijn posts weg ik wet n,iet hoe dat komt, bv vandaag had ik 210 en nu 179 Plaatje, dat is zo elke dag
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-11-2004 01:45
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Kiliyo zei: eej luister dan ik heb evenveel posts als Marduk God en ik heb 'm nog niet. Plaatje
arh dit gaat niet om postcount, en ik ben het er nu ook niet mee eens dat kalkan het krijgt, ik denk dat er wel betere zijn en aangezien hij zo hoog van zichzelf denkt...nouja laat maar, Pol Bert en de rest gefeliciteerd
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-11-2004 07:46
Superjongen

Gewist lid

quote:
Kalkan V zei:
't heeft nix met posts te maken gast, t heeft te maken met hoevaak je aanwezig bent op forums, ik moet nu normaal gezien 400 + jhebben maar iemand doet altijd mijn posts weg ik wet n,iet hoe dat komt, bv vandaag had ik 210 en nu 179 Plaatje, dat is zo elke dag

Topics die de laatste 28 dagen geen nieuwe posts hebben worden automatisch gewist. Dus ongeveer 28 dagen geleden heb je vreselijk veel gespammed en dat wordt nu automatisch gewist.
4-11-2004 10:22
Glowball02

Rune Member (6.9)

ban die spammerPlaatje
(grapje Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
4-11-2004 20:12
Kalkan

Inactief

quote:
Pure 666 zei: arh dit gaat niet om postcount, en ik ben het er nu ook niet mee eens dat kalkan het krijgt, ik denk dat er wel betere zijn en aangezien hij zo hoog van zichzelf denkt...nouja laat maar, Pol Bert en de rest gefeliciteerd

let maar niet op mijn posttotal, 3 maanden geleden ging ik weg ui deze clan, toen ik terugkwam was mijn post terug 0, daarna moet ik weer beginnen mert posten.

toen ik nog niet weggingde had ik 360 + posts, ik zit al langgenoeg om dat ding te krijgen , ik was 2 maanden eerder dan monnik dus dart betekent ongeveer 6-9 maanden.

maar als je vind dat ik dat niet moet krijgen dan is het ook wel raar he
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-11-2004 20:16
Albertov

Gewist lid

congratz allemaal dat je er maar veel plezier van mag hebben!
6-11-2004 10:35
Antwoord 16-30 van 30 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.