Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [CTKRPG is nu publiek!]
CTKRPG is nu publiek!
CTKRPG is sinds vandaag publiek voor de clan. Dit wil zeggen; elk (ex)clanlid mag nu op de RPG, en hun vriend(in)en ook! Alleen de buitenlandse mensen mogen er nog niet op, dankuu.

Oja, NIET ZEUREN als iets niet werkt, doodloopt, errors geeft, enz... Tis immers nog beta, wat wil zeggen, tis nog niet eens half klaar Plaatje

Da url: [http://www.clanthekillers.com/ctkrpg/]

Zodra ie een beetje goed is, en andere mensen er ook op mogen, maken we de url korter.

Commentaar/Suggesties op de RPG zijn welkom, doe dat op het nieuwe CTKRPG bord. Post AUB niets over de naam van de rpg of dingen die errors geven, daar wordt meestal aan gewerkt als je een error ziet, en de naam veranderen we, ooit.

Have phun in tha zun, cyaz, Thul.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 18-5-2003 20:55
Antwoorden:
Debesten

Gewist lid

komt het spel ooit in een applet (java)?
dan zou het veel mensen aantrekken denk ik
en zou het niet beter zijn om buitenlandse mensen ook toe te laten? dan hebben we nog meer mensen om te killen
25-7-2003 19:30
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ja dat zijn we wel van plan. Gaat het ook lukken Plaatje? We dunno yet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
26-7-2003 11:16
Manneke

Gewist lid

als da zoiets als runescape word, dan zou kik da pas veel spelePlaatje
26-7-2003 16:01
Debesten

Gewist lid

quote:
Plaatjeneke zei: als da zoiets als runescape word, dan zou kik da pas veel spelePlaatje
maar dan wel op een andere server want die server van ctk is mischien wel goed voor de site maar voor een online game is dat veel te traag
31-7-2003 21:26
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

het heeft niet met de server te maken, maar met de game zelf, de pages van ctkrpg zijn zeker 30 keer zo groot als die van deze site, en dus ook 30 keer zo sloom Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-8-2003 22:50
Debesten

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: het heeft niet met de server te maken, maar met de game zelf, de pages van ctkrpg zijn zeker 30 keer zo groot als die van deze site, en dus ook 30 keer zo sloom Plaatje
ik keek niet naar hoevlug de paginas gaan maar naar hoe vlug ik kan downloaden van jullie server
maximum snelheid van site is 12kb per seconde
dus als er zoveel spelers zijn dan gaat dat nogal traag gaan he (heb ik gelijk of heb ik gelijk?)
3-8-2003 18:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

niet als ik het goed bouw, ik kan wel maken dat elke gebruiker een kwart kb nodig heeft per seconde of zo.... of minder Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-8-2003 12:45
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.