Debesten Gewist lid | komt het spel ooit in een applet (java)? dan zou het veel mensen aantrekken denk ik en zou het niet beter zijn om buitenlandse mensen ook toe te laten? dan hebben we nog meer mensen om te killen 25-7-2003 19:30 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Ja dat zijn we wel van plan. Gaat het ook lukken ? We dunno yet Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 26-7-2003 11:16 | ||
Manneke Gewist lid | als da zoiets als runescape word, dan zou kik da pas veel spele 26-7-2003 16:01 | ||
Debesten Gewist lid | quote:maar dan wel op een andere server want die server van ctk is mischien wel goed voor de site maar voor een online game is dat veel te traag 31-7-2003 21:26 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | het heeft niet met de server te maken, maar met de game zelf, de pages van ctkrpg zijn zeker 30 keer zo groot als die van deze site, en dus ook 30 keer zo sloom 1-8-2003 22:50 | ||
Debesten Gewist lid | quote:ik keek niet naar hoevlug de paginas gaan maar naar hoe vlug ik kan downloaden van jullie server maximum snelheid van site is 12kb per seconde dus als er zoveel spelers zijn dan gaat dat nogal traag gaan he (heb ik gelijk of heb ik gelijk?) 3-8-2003 18:01 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | niet als ik het goed bouw, ik kan wel maken dat elke gebruiker een kwart kb nodig heeft per seconde of zo.... of minder 4-8-2003 12:45 |