Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Picture uploader]
Picture uploader
Hah! Ik heb jullie wel door, een beetje denken dat ik nooit meer nieuws post he? Well, think again!

Anyway, de picture uploader is reeds alweer verbeterd.
Er was al een tijd terug een verbetering, waardoor je ECHT alleen jpg gif en png files kon uploaden. Nu is er nog een verbetering, namelijk:

- Je kan zien welke pics je tot nu toe hebt geupt, inclusief URL/CODE voor op de site bij IRL pic/Sig/Posts/Avatar.
- Je mag 10 pics tegelijk geupt hebben staan.
- Je kan oude pics wissen.

Voordelen? Veel!

- Je vergeet geen urls meer van vroeger geupte pics.
- Scheelt mij VEEL schijfruimte (Plaatje)
- Alles is gewoon duidelijker en begrijpbaarder

Iedereen heeft een week de tijd om zijn plaatjes opnieuw up te loaden, daarna worden alle oude plaatjes van de server gewist. (Dus zorg dat je voor die tijd alles juist hebt staan!)

Have phun,
Thul

PS: Let niet op de tijd waarop ik dit post....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 21-10-2004 00:04
Antwoorden:
Viezen Aap

Gewist lid

dat is mooi werd wel is tyd voor verbetering eh Plaatje en zoals ik al zei dit zal veel verwarring en kwade koppen schelen als je op tyd post Plaatje
21-10-2004 00:16
Bloodgoat

Gewist lid

aight!
das een ub3r 1337 verbetering man.
vroegah moest ik vaak dinge opnieuw uploaden en als ik nu iets upload kan ik dat gewoon terugvinden.
best chill Plaatje
21-10-2004 00:19
Rezer88

Rune Member (6.9)

nice, eindelik weer nieuws Plaatje, mare ik gebruik altijd men eigen pic server, daar kan ik de schrijf van een maat aan pics kwijt, das wel genoeg Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
21-10-2004 00:55
Viezen Aap

Gewist lid

haha nice rezer care to join? oftewel zou i ker ook gebruik van mogen maken ik ben de laatste tyd veel bezig met Jasc Pro Paint voor sommige miss n00bish maar ik vind het gewoon leuk en is een hobby nu naast runescape
21-10-2004 00:57
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

lekker boeie ik heb me plaatjes tog op de pc Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
21-10-2004 02:18
Blacksamuray

Gewist lid

jah en de uploader is als je het op de site wilt
mij lijkt het een tofe verbetering
21-10-2004 08:38
Bartho_e

Gewist lid

quote:
Viezen Aap zei: haha nice rezer care to join? oftewel zou i ker ook gebruik van mogen maken ik ben de laatste tyd veel bezig met Jasc Pro Paint voor sommige miss n00bish maar ik vind het gewoon leuk en is een hobby nu naast runescape

Je kan natuurlijk ook je eigen free host gebruiken he.

Neway, heb het nog niet gecheckt, review komt later Plaatje
21-10-2004 13:32
Jules

Inactief

Hey Jaron zonder mij was je er niet op gekomen waar bleef het lintje *ROFLMAO* Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2004 18:24
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ik bedacht het ja, jij zorgte dat ik eraan ging denken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-10-2004 21:13
Debesten

Gewist lid

lekker lekker Plaatje jammer dat er maar 10 tekeningen zijn
btw hoeveel ruimte namen de pics nu in beslag?
22-10-2004 17:07
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ik zal het even voor je opzoeken....
Alle pics van voor deze update, en na mijn laatste wis-actie, zijn er 6037, bij elkaar nemen die 738MB in beslag.
Als ik pics die ik allemaal ooit gewist heb meereken, kom je op ongeveer 2 gigabyte aan plaatjes uit.

Als elk lid 10 pics upload van 50kb (das t gemiddelde), kom je net niet op 200MB uit, dus dit bespaard nogal wat Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-10-2004 20:24
King510

Inactief

i kheb een foto, die ik neit meer hoef, had hem al geplaatst Plaatje, maar er staat onder WISSEN, under construction Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
22-10-2004 20:35
Rutgermans

Inactief

Ja...dat klopt...blijkbaar is het nog niet klaar. Heb je in zo'n korte tijd het al weten te presteren om 10 plaatjes up te loaden? Als dat zo is, dan vind ik het knap van je en heb je gewoon pech, hoe bot het ook klinkt. Zo niet, dan wacht je nog even totdat het gemaakt is en upload je volgende plaatjes gewoon naast de jouwe.

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
22-10-2004 21:51
Imperial 2

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei: nice, eindelik weer nieuws Plaatje, mare ik gebruik altijd men eigen pic server, daar kan ik 250mb aan pics kwijt, das wel genoeg Plaatje

Nice, magk daar gebruik van maken? via ftp ofzo? Plaatje
22-10-2004 22:42
Rezer88

Rune Member (6.9)

hehe niet allemaal tegelijk, daar begin ik niet aan gasten. als jullie een picserv willen raad ik [http://250free.com] aan, deze wil ik ook nog wel eens gebruiken, je hebt 250mb ruimte aan pics, (alleen hotlinks mogen niet groter dan 250k, wat opzich goed te doen is met jpg/png).
Maak daar maar een account aan daar ken je dan dus aan 250mb kwijt, zoals jaron berekende 50 is gemiddeld, nja reken zelf maar uit hoe belachelijk veel pics je kwijt ken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
22-10-2004 23:24
Antwoord 1-15 van 18 totaal.
>> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.