Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Vooral pics van ik die met wat peeps meeging naar de lessers na afloop... Ik was wat te laat, dus de meesten waren al weg bij de prayer house Heel droog: ik werd door niks gekilled, door veel niet aangevallen, maar in lvl 3 wild, op de weg naar buiten, killt iemand van mn eigen level me alsnog (geen stuff kwijt, en wou naar lumby, dus boeit niet Anyway, was lache, ben naar bed nu. Ruik jullie 10-10-2004 22:55 | ||
Wp Kievit Gewist lid | quote: ik was dr ook nog aant vechte.. heb je trouwens nog zien doodgaan bij motam ik was niet weggelopen.. ik werd gewoon gesloopt door merianlover, lol ik had niet eens merian viel me opeens aan dit moet ik nog ff kwijt: ik hitte 21 op merian *trots* 10-10-2004 23:02 | ||
Deadboy10 Gewist lid | ik doode 1tje die dropte eenhammer had geen cape aan en was level 54 en zij dat hem rsr was in engels..... en ik werd zelf gedood door rsr leden.... 55K naar de knopen 11-10-2004 06:47 | ||
Dark Lorrie Gewist lid | k vond de war wel lachen.. totdat pure progek me begon lastig te vallen en heel die exer .... raar ging doen.. jwn, is het goed dat ik mijn movie naar je stuur via msn, en dan jij hem dan upload? PS: zoek volgende keer echte tegenstanders die wel bij gds durven en niet binnen 2 min uitgeroeid zijn.. 11-10-2004 08:36 | ||
Motam Gewist lid | quote: Voor mensen als jij en wp kievit heb ik echt respect (niet omdat je men vriend bant majin maar ik denk dat als rsm daar me 20 man was dat er 3-4 mensen zijn gebleven en gestorven (waarvan kievit en jij er 2 van zijn) en de rest is metteen gaan lope ik vocht even tegen tristan01,maar die binde me oppeens en heb hem daarna niemeer terug gezien... Ik heb majin dan gekild hoewel ik de loot niet had ik vermoed dat takeme on die had vermits majin daar ook al tege had gevochten. Ik vond het jammer dat supa vegeta en vele exers zig gingen moeien,ik had ze niet uitgenodigt + ze waren niet eens nodig Ik vond deze wared up en dus niet leuk En ik wil me verontschuldigen in de naam van rsr omdat ik te vroeg vetrok volgens tristan,ik had verstaan dat de war om half 9 zou beginnen maar volgens hem om 9 uur dus hebbe we nog zo'n 20 minuten moeten wachten 11-10-2004 09:07 | ||
Jwn_master Gewist lid | quote: Srry, dat ga ik niet doen. Server ruimte is niet gratis, en als je movie boven de 10-20mb is begin ik er niet aan Ik ben mijn eigen movie nu aant uploaden, en ik post hem straks op gemengd. Ik zal zorgen dat hij op 2 of 3 servers staat, zodat er altijd wel een vlotte tussen zit 11-10-2004 13:52 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Ja, we hebben ook engelse RSR leden sinds een paar dagen, remember? 11-10-2004 13:52 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | schoolbrigadetheorielul deze war ik weet dat het jullie schuld niet was ik kwam maar in full rune ongeacht ik gehacked was maarja kom ik daar moeten we weer een half uur wachten zijn we daar eindelijk komt exer mee dus is er NIKS te doen is alles gedood word ik constant aangevallen door exer/rsr leden ik vond het echt een doktorprentturk stelletje ongeregeld en ik vind dat exer nooit meer op wars mee moeten het zijn een stel bs-ende kers 11-10-2004 16:00 | ||
Sponsebob Gewist lid | ja ik zou welis wille dat ze tege mijn clan gaan oorlog voere want die n00b clan profiteert alleen maar molenpuntbeffer exer 11-10-2004 16:07 | ||
W0tz0r Gewist lid | weet je wat ik had net toen we daar heen lope viel het internet uit ik snel naar de verbindingen enal en toen was er geen verbinding waar ik mee op het internet kon en later bleek dat mijn vader de stekker eruit had getrokken 11-10-2004 16:31 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Volgens mij was jij mij de hele tijd aan het attacken, niet bezig met geattacked worden.... 11-10-2004 18:17 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | @thul LMAO! en iedereen die over lag loop te zeuren...tis jullie eigen schuld, als iedereen zen harses nou gewoon is ging houden, dan was der geen tot heel weinig lag geweest. Die lag was der doordta op een miniscuul stukje meer dan 100 maar bleef spammen! allemaal onnodige teksten, dit moetje gewoon niet doen, veroorzaakt lag Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-10-2004 18:21 | ||
Deadboy10 Gewist lid | ach hij droeg geen cape.... ma in het vervolg zou ik liever willen dat we zeker zijn dat het geen bange noobs zijn die weg rennen... ik had er echt veeel meer van verwacht een heftige war veel van ons dood en ook van hun. ach ja ik heb echt iets met sterven word niet gedood door war maar door rsr leden..... 11-10-2004 18:21 | ||
Borisboef Gewist lid | hey mesen kan het de volgende keer wat vroeger ik mog niet zo laat 11-10-2004 18:27 |