Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nickyvredevo toch geen hacker]
Nickyvredevo toch geen hacker
In de hoop dat jullie dit lezen, Nickyvredevo is GEEN hacker. We weten voor 90% zeker dat hij onschuldig is. Zijn RSR account is namelijk gehackt, en iemand editte zijn posts steeds en plaatste bekentenissen. Helaas heeft iemand de account van Nicky (en daarmee vrijwel al het bewijsmateriaal) gewist. Ik noem verder geen namen, die persoon mag zelf "een beetje fluiten". Plaatje

Om even Thul te quoten:
Er loopt een onderzoek. Tot nu toe lijkt Nicky onschuldig, maar zeker is het nog niet. Geef maar voordeel van de twijfel.

Ik hoop dat dit een hoop duidelijk maakt.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 6-10-2004 17:11
Antwoorden:
Roentje

Gewist lid

ah oh ik heb best lullig gedaan ik bied dan wel me excusses aan Plaatje " sorry "
6-10-2004 17:19
Punkertje666

Gewist lid

Is zijn runevillage account ook gehacked of heeft hij dat nooit gehad want daar staat ook posts dat hij mensen heeft gehacked Plaatje
6-10-2004 19:23
Bert

Rune Member (6.9)

Ik vond het al raar dat hij een hacker zou zijn. Maar ik kon niet anders dan het geloven. Nu het blijkt dat hij het niet is,ik wel blij zijn Plaatje

Anyway: mss moeten we eens aan schadevergoeding denken in PCP ofzoiets?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
6-10-2004 19:28
Rezer88

Rune Member (6.9)

oei...als die geen hacker is... denk ik dat ik me mot verontschuldigen vooruit....srry dude
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
6-10-2004 19:51
Bobsel

Rune Member (6.9)

Lol sry voor het flamen op jePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-10-2004 19:58
Morton48

Gewist lid

ik moet ook mijn verontschuldigingen aanbieden. sorry michael. nu ik hem geloof gaat het weer goed tussen ons.
6-10-2004 20:56
Nickyvredevo

Gewist lid

men den boom in ik vind het wel een goed idee Plaatje...nee grappie hoorPlaatje over runevillage Plaatje ik kom er inderdaad niet meer op zou mijn wachtwoord wel vergeten zijn ofzo...maar die gozer had volgends mij al mijn wachtwoorden...hoe weet ik niet heel misschien een keylogger...ik weet het echt niet! maar ik ben blij dat jullie weten dat ik de hacker niet ben Plaatje
7-10-2004 20:56
Morton48

Gewist lid

nu alleen nog de echte hacker vinden.
7-10-2004 21:14
Nickyvredevo

Gewist lid

lol als dat lukt...gaan we met de hele clan pken in real life Plaatje
7-10-2004 21:16
Roentje

Gewist lid

lol... ( gvd jezusfruitn00b regel )
7-10-2004 21:28
Ixidor901

Gewist lid

aarrgg hackers zijn gewoon dom dat zijn van die lui die zelf geen coole stuff kunnen verdienen met rs en zijn gewooon te lui daar voor
8-10-2004 08:08
Maggot666_s

Gewist lid

Lol, ik kon toen al niet geloven dat je een hacker was, ik vond je al aardig overkomen Plaatje

Anyway, ik hoef geen excuses aan te bieden, want ik heb me hier niet echt mee bemoeid(t?).

Wel cool dat je weer gewoon on kan zijn enzo Plaatje
8-10-2004 08:16
Tines4win

Gewist lid

ik vind het wel matig dat de leaders hem eerst beschuldegen en daarna zeggen van 'sorry'. de leaders moeten eerst uitvinden of hij wel egt hacker was, want nu is het matig, word hij eerst beschuldigt, en daarna weer gewoon toegelaten. DUS:: EERST NADENKEN EN DAN PAS PUBLICEREN!
9-10-2004 11:04
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Als *iemand* geen bewijs materiaal had gewist, wisten we al eerder dat het em misschien niet was.
Omdat dat gewist was leek het zo.

Waar blijft het *even fluiten* van die persoon eigenlijk? Don't make me say names, Drass....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-10-2004 12:16
Jwn_master

Gewist lid

Hm.. Ik geloof er eigenlijk niks van, maarja..
9-10-2004 12:48
Antwoord 1-15 van 16 totaal.
>> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.