Motam Gewist lid | ik hit ook maar 17 met een scimi hoor,wat maakt dat nu uit 2-10-2004 17:24 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | ach naabjes durven niet in multi nja dan maar melee, komop gewoon iedereen full rune, dan ownen we ze, niet bang wezen om full rune te verliezen, dat verdien je wel weer terug ik zal der melee full rune wezen, hmm scimmy of b axe, ff kijken wat ik in de aanbieding heb Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
2-10-2004 17:29 | ||
Bartho_e Gewist lid | Rs mega, alleen die naam al Aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen omdat wij veruit in de meerderheid zijn. Maarja, zij hebben dan ook alleen 75+ leden. 2-10-2004 17:33 | ||
Bloodgoat Gewist lid | lol ik heb niet eens een full rune, ben gistre gehackt enk verdien niet echt makkelijk geld 2-10-2004 17:34 | ||
Silverdjoo Gewist lid | cker ik zal er zijn ! 2-10-2004 17:36 | ||
Marduk God Gewist lid | Ik zal ook wel komenom te helpen met de oudijzer-handel. Heel misschien kan ik niet komen vanwege werk voor unief, maar dat meld ik dan nog wel. Ik zie het alvast zitten. Ik zou Motam willen voordragen als War Leader, net als de vorige keer, en ik denk dat het misschien handig kan zijn om ervaren pkers als commanders aan te stellen (mensen die de bevelen van Motam herhalen en zo nodig de leiding van de clan op zich kunnen nemen). Ik zou wel iedereen willen oproepen om de eer van rsr hoog te houden en NIET in noobarmor zoals steel of mith te komen. Ook zou ik liefst GEEN mensen zien die zich afzijdig houden. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat dit niet zal gebeuren. It's stoner bashing time 2-10-2004 17:38 | ||
Kiliyo Gewist lid | quote: He! das juist niet eerlijk, check vorige filmpje van jwn, 20 man op Motam LOL nouja...in niet-multi ownen we ze ook wel dus word wel lachuh! ik zal er zeker zijn in full rune 2-10-2004 17:39 | ||
Bloodgoat Gewist lid | zelf denk ik dat ze de met de meeste als fighters komen en een paar mages, de fighters blijven binnen en de mages staan buiten en een paar keer terwijl wij eraankomen. als onze fighters bij die mages komen gaan ze snel naar binnen en daar verder. dan gaat ht gasje van ons dat beschioten word naar binnen en dan word i gepiled en issie denk ik snel dood. wat wij zouden moeten doen is gewoon met zun alleen de leader volgen zodat er maar 2 stipjes te zien zijn. allemaal op run volgen en dan gaat de leader als we dichtbij zijn runnen en dan komen we snel met zen allen tegelijk in dat huisje aan en daar is het multi.het is in ieder geval belangrijk dat de leader word gevolgd tot we in het huisje zijn. de leader krijgt waarschijlijk de schoten van zoon mage die buiten staat en ik wil die leader dan wel zijn want ik heb toch geen armour buiten zelf gemaakt steel =) 2-10-2004 17:47 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | als we niet in multi vechten kom ik niet, dat suckt veel te hard. waarom willen die naabs niet in multi? zeg gewoon dat wij geen war doen behalve als het in multi is. niet dat ik bang ben om in non-multi te vechten, maar dat is gewoon niet eerlijk en daar heb ik geen zin in. kan iemand anders hun site geven? 2-10-2004 18:12 | ||
Jwn_master Gewist lid | Leuk, clanwar Helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn. Die dag ga ik naar een metalfestival, dat om 8 uur afgelopen is. Het probleem is dat het naar huis fietsen ook nog eens langer dan een uur gaat duren, lol.. 2-10-2004 18:13 | ||
Roentje Gewist lid | gvd dan krijgen we geen filmpje 2-10-2004 18:16 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | jammer jwn , maar idd als multi geregeld kan worden zou veel beter zijn, dan hebben we ondersteuning van genoeg mages... mja als we non multi zullen moeten gaan, dan is het best als iedereen full rune komt, dan ben je sterkt, als je niet bang bent om rune te verliezen is de kans op overwinning het grootst! ps, ben nu 88cb, gaat ik nog snel ff naar de 90 doen Rezer88 - Banned November 17th.
2-10-2004 18:21 | ||
Bck007 Inactief | Ik was van plan om te komen, maar als die noobies niet in multi willen ga ik niet hoor, ik ben 67 en die 75'ers zien mij er iets te goed uit 2-10-2004 18:22 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | je bent nu 67, je ken je combat nog wel ff naar 70 trainen, je hebt nog een week dude en anders jmmr dat je niet komt..maar vergeet niet, hoog cb betekent niet direct dat je een goede pker bent Rezer88 - Banned November 17th.
2-10-2004 18:24 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Nouja ik kom dus als mage killer 2-10-2004 18:40 |