Pure Progek Gewist lid | 'k zal ook wel kome ... als 'k nog niks me exer te doen eb 24-9-2004 23:01 | |
Bloodgoat Gewist lid | ik kom zeker,maar waarom nou weer prayerhouse? als hun buiten nblijven zijn ze in het voordeel awmnt hun zijn 1 tegen 1 meestal sterker(ik heb op hun war fotos combat lvls gezien) waarm niet gewoon naast de greaters? daar kunnen alle 80-ers samen nog wat uitvoeren. 24-9-2004 23:09 | |
Motam Gewist lid | als wij binne blijve moete ze wel naar binnen 24-9-2004 23:13 | |
Bloodgoat Gewist lid | ja of we gaan naar gds 24-9-2004 23:15 | |
Pasmaaaan Gewist lid | dan wordt het wel behoorlijk onoverzichtelijke bende... maar juist leuk (in prayer dan 24-9-2004 23:16 | |
Bartho_e Gewist lid | Moeten we wel ff een tijd afspreken hoelaat we daar moeten zijn. En het is iig wel handig dat we eerder zijn. Ennem, Kievit. Leden werven op eigen forum aub Verder heb ik er geen problemen mee 24-9-2004 23:32 | |
Marduk God Gewist lid | Ok mensen, op verzoek van Motam heb ik dus een topic geopend in Forum 'Gemengd': Clanwar RSM vs RSR (zodat iedereen het leest). Indien je van plan bent te komen gelieve daar dan te posten zodat wij van iets weten. Alvast bedankt voor de massale opkomst 24-9-2004 23:34 | |
Jwn_master Gewist lid | Ik kom als mage en als warrior, zo kan ik verschillende soorten tegenstanders snel killen . Ik vind het wel op een vervelende plek, want net buiten het huisje is het singlezone Ik wed dus dat al die bangerikken wegrennen.. Word wel leuk denk ik, als er veel mensen komen maken we ze af. 25-9-2004 10:08 | |
Dark Lorrie Gewist lid | quote:ik zal een filmpje maken, maar zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik hem op het internet zet? dankuwel. nog iets: ik zou het zelf een erg goed idee vinden om een bepaalde tijd af te spreken in bijv edgeville en vanuit daar naar het prayer huis te lopen (wat een shitplek, das geen multi), want als je 1 voor 1 daar aankomt en het hele rsm staat er al is driekwart van de clan al 1 voor 1 uitgemoord voordat de war begonnen is. 25-9-2004 10:17 | |
Blacksamuray Gewist lid | ik ga ook liever naar de greaters 25-9-2004 10:27 | |
Imperial 2 Gewist lid | quote: Moet je n lycos accountje ofzo aanmaken als hij kleiner dan 50MB blijft en dan load je hem daarheen up 25-9-2004 10:29 | |
Wickedm3n Gewist lid | ik denk dat ik ook wel van de partij ben lets kick some buts 25-9-2004 10:35 | |
Pl Gewist lid | is het nou zaterdag of zondag (ik hoop zondag) want ik moet vandaag voetballen en dan ben ik op zijn vroegst 4uur terug dus als het zondag is kom ik en knal ik die schoften overhoop en anders niet 25-9-2004 10:43 | |
Dark Lorrie Gewist lid | quote: ja dan moet ik mooi ff gaan betalen, nee bedankt.. kan iemand me aub zeggen hoe ik mn movies dan op het internet zet 25-9-2004 10:50 | |
Imperial 2 Gewist lid | Nee jij, als je je zo de moeite wil doen om n filmpje te maken moet je er ook wat tijd in steken he kijk dan ff op lycos.nl dan zie je GRATIS hosting, echt he.. LAAT MAAR ik maak zelf wel eene aan, dan stuur je de film op msn naar me en load ik em up 25-9-2004 11:05 |