Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clan War Gaat Niet Door!]
Clan War Gaat Niet Door!
Ik hoor net dat BlackSamurai voor aanstaande Zondag een war heeft geregeld. De clan waartegen we het moeten openemen heeft 49 leden, allemaal CB 75+, we zullen het dus vooral van de grote aantallen moeten hebben. De war zal plaatsvinde om 3 uur 's middags bij het prayerhuis (level 40 wild) in world 10. Ik hoop velen van jullie aanwezig te zien en natuurlijk de aars te kicken van die andere clan.

OKE HIJ GAAT DUS NIET DOOR, NEXT DATUM VOLGT NOG.

P.S. Hun website is [http://www.rsmegaclan.tk]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 24-9-2004 19:12
Antwoorden:
Pure Progek

Gewist lid

'k zal ook wel kome Plaatje... als 'k nog niks me exer te doen eb Plaatje
24-9-2004 23:01
Bloodgoat

Gewist lid

ik kom zeker,maar waarom nou weer prayerhouse?
als hun buiten nblijven zijn ze in het voordeel awmnt hun zijn 1 tegen 1 meestal sterker(ik heb op hun war fotos combat lvls gezien)
waarm niet gewoon naast de greaters?
daar kunnen alle 80-ers samen nog wat uitvoeren.
24-9-2004 23:09
Motam

Gewist lid

als wij binne blijve moete ze wel naar binnen Plaatje
24-9-2004 23:13
Bloodgoat

Gewist lid

ja of we gaan naar gds Plaatje
24-9-2004 23:15
Pasmaaaan

Gewist lid

dan wordt het wel behoorlijk onoverzichtelijke bende...Plaatje
maar juist leukPlaatje (in prayer danPlaatjePlaatje
24-9-2004 23:16
Bartho_e

Gewist lid

Moeten we wel ff een tijd afspreken hoelaat we daar moeten zijn. En het is iig wel handig dat we eerder zijn.

Ennem, Kievit. Leden werven op eigen forum aubPlaatje Verder heb ik er geen problemen meePlaatje
24-9-2004 23:32
Marduk God

Gewist lid

Ok mensen, op verzoek van Motam heb ik dus een topic geopend in Forum 'Gemengd': Clanwar RSM vs RSR (zodat iedereen het leest).

Indien je van plan bent te komen gelieve daar dan te posten zodat wij van iets wetenPlaatje.
Alvast bedankt voor de massale opkomstPlaatje
24-9-2004 23:34
Jwn_master

Gewist lid

Ik kom als mage en als warrior, zo kan ik verschillende soorten tegenstanders snel killen Plaatje. Ik vind het wel op een vervelende plek, want net buiten het huisje is het singlezone Plaatje
Ik wed dus dat al die bangerikken wegrennen..
Word wel leuk denk ik, als er veel mensen komen maken we ze af.
25-9-2004 10:08
Dark Lorrie

Gewist lid

quote:
Ohno zei: Maakt iemand weer een filmpje? Plaatje
ik zal een filmpje maken, maar zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik hem op het internet zet? dankuwel.
nog iets: ik zou het zelf een erg goed idee vinden om een bepaalde tijd af te spreken in bijv edgeville en vanuit daar naar het prayer huis te lopen (wat een shitplek, das geen multi), want als je 1 voor 1 daar aankomt en het hele rsm staat er al is driekwart van de clan al 1 voor 1 uitgemoord voordat de war begonnen is.
25-9-2004 10:17
Blacksamuray

Gewist lid

ik ga ook liever naar de greaters
25-9-2004 10:27
Imperial 2

Gewist lid

quote:
Dark Lorrie zei: ik zal een filmpje maken, maar zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik hem op het internet zet? dankuwel.

Moet je n lycos accountje ofzo aanmaken als hij kleiner dan 50MB blijft en dan load je hem daarheen up
25-9-2004 10:29
Wickedm3n

Gewist lid

ik denk dat ik ook wel van de partij ben

lets kick some butsPlaatjePlaatje
25-9-2004 10:35
Pl

Gewist lid

is het nou zaterdag of zondagPlaatje (ik hoop zondag) want ik moet vandaag voetballen en dan ben ik op zijn vroegst 4uur terug Plaatje

dus als het zondag is kom ik en knal ik die schoften overhoop en anders niet Plaatje
25-9-2004 10:43
Dark Lorrie

Gewist lid

quote:
Imperial 2 zei:

Moet je n lycos accountje ofzo aanmaken als hij kleiner dan 50MB blijft en dan load je hem daarheen up

ja dan moet ik mooi ff gaan betalen, nee bedankt.. kan iemand me aub zeggen hoe ik mn movies dan op het internet zetPlaatjePlaatje
25-9-2004 10:50
Imperial 2

Gewist lid

Nee jij, als je je zo de moeite wil doen om n filmpje te maken moet je er ook wat tijd in steken hePlaatje kijk dan ff op lycos.nl dan zie je GRATIS hosting, echt he..
LAAT MAAR ik maak zelf wel eene aan, dan stuur je de film op msn naar me en load ik em up Plaatje
25-9-2004 11:05
Antwoord 31-45 van 80 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.