Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clan War Gaat Niet Door!]
Clan War Gaat Niet Door!
Ik hoor net dat BlackSamurai voor aanstaande Zondag een war heeft geregeld. De clan waartegen we het moeten openemen heeft 49 leden, allemaal CB 75+, we zullen het dus vooral van de grote aantallen moeten hebben. De war zal plaatsvinde om 3 uur 's middags bij het prayerhuis (level 40 wild) in world 10. Ik hoop velen van jullie aanwezig te zien en natuurlijk de aars te kicken van die andere clan.

OKE HIJ GAAT DUS NIET DOOR, NEXT DATUM VOLGT NOG.

P.S. Hun website is [http://www.rsmegaclan.tk]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 24-9-2004 19:12
Antwoorden:
Motam

Gewist lid

Let's own Plaatje
24-9-2004 19:15
Marduk God

Gewist lid

Yay eindelijk nog eens 'echte' tegenstandersPlaatje. Ik zie er alvast naar uit!**Loopt weg om combat te gaan trainen, voor het eerst sinds lange tijd**.

P.S. It's stoner bashing timePlaatjePlaatje
24-9-2004 19:16
Bobsel

Rune Member (6.9)

Nouja veel geluk matties ik kan er niet zijn want zondag ben ik weg en Marduk goed geprobeerdPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2004 19:19
Kippendoder

Inactief

Het is een nederlandstallige clan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
24-9-2004 19:20
Zharlax

Rune Member (6.9)

Jup, ze zijn nederlandstallig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
24-9-2004 19:28
Morton48

Gewist lid

ik zal proberen er te zijn..kan ik mooi mijn fire blast testen Plaatje
24-9-2004 19:33
Motam

Gewist lid

IK zal me strak/morgen bezighouden met tactiek ofzo,ik stel me kandidaat om de war te leiden Plaatje

ps. Ik wil wel dat wij als eerste daar zijn,heeft grote voordelen inplaats van dat de vijand eerst is en ons opwacht Plaatje
24-9-2004 19:37
Marduk God

Gewist lid

quote:
Motam zei:IK zal me strak/morgen bezighouden met tactiek ofzo, ik stel me kandidaat om de war te leiden

ps. Ik wil wel dat wij als eerste daar zijn,heeft grote voordelen inplaats van dat de vijand eerst is en ons opwacht

Ik nomineer Motam als war leaderPlaatje.
Ik zou ook mezelf willen voordragen als assistent-war leaderPlaatje (iemand die de bevelen van de war leader doorgeeft aan de groep dus).

Vergeet jullie oranje capes nietPlaatje

P.S. It's stoner bashing timePlaatje
24-9-2004 19:41
Jules

Inactief

Hey, ik heb besloten om maar actief te blijven.

Dus ik kom mee naar die clan, lets have fun and let them smell our blasts and rune Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-9-2004 19:47
Silverdjoo

Gewist lid

oh dam Plaatje ik wil er ook bij zijn Plaatje maar kan niet veel suc6 jonges maak ze in ! kzie de screenies wel he Plaatje
24-9-2004 19:52
Magemiserx

Gewist lid

kzal proberen er te zijn, maar kan nix beloven...met men ouders enzo die pc verbieden en sporten etc.
24-9-2004 20:02
Pk Ancient

Gewist lid

ik begin meteen te trainen en van mij mag motam leadenPlaatje
24-9-2004 20:07
Zharlax

Rune Member (6.9)

Okay das dan geregeld, Motam als leader en Marduk God als asistent.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

24-9-2004 20:08
Dark Lorrie

Gewist lid

w00t we're gonna own! lol ik vind motam's idee super om inderdaad er als eerste er proberen te zijn.. zullen we afspreken om een bepaalde tijd in edgeville?
24-9-2004 20:08
Wp Kievit

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Jup, ze zijn nederlandstallig.

voor het grote deel nederlanders, maar ook engelstaligen
ik vecht btw voor rsm, sinds ik daar co-leader van ben en ik doe een vriendelijk verzoek naar alle rsm leden in rsr om mee te vechten voor rsm, we zijn toch al Out-numberd PlaatjePlaatje
24-9-2004 20:26
Antwoord 1-15 van 80 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.