Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [ALARM! Scam!]
ALARM! Scam!
Right, voor wie het nog niet doorhad (de n00bs), de site die Link Sabres julie gaf om gratis 1 mill RS-geld te krijgen, waarvoor je uiteraard je rs-naam en pass moet invullen, is natuurlijk een gigantische scam. Ik hoop dat niemand zo stom is geweest er op in te gaan, ben je dat wel geweest, verander dan NUPlaatje! je wachtwoord op RS.

Link Sabres heeft een ip-ban voor scamming, en iedereen die zoiets Plaatjet kan hetzelfde verwachten.

Nog even om er de nadruk op te leggen:

Vul NOOIT je RS-naam en wachtwoord in op een site waarvan het adres niet begint met [www.runescape.com]!
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 20-9-2004 23:01
Antwoorden:
Kalkan

Inactief

trekkie ik had er ook een topic gemaakt over dit topic
srry ik had deze niet gezien ofwel was het later dan mijne gemaakt maar ats 't eerder dan mijne is gemaakt 't spijt me dan dat ik er nog 1 ne gemaakt heb
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-9-2004 23:06
Macgyver

Gewist lid

Zoals ik al op jouw topic gepost heb, heb ik toen ik om 22:30 op de site kwam meteen actie ondernomen, en dit gemaakt voor ik het forum checkte.
20-9-2004 23:12
Kiliyo

Gewist lid

Inderdaad, als je zo n00big bent hierin te trappen....tja dan ben je echt n00b...maar ja....Goed dat je het in het nieuws zet is toch best wel belangrijk Plaatje.
21-9-2004 13:26
Bobsel

Rune Member (6.9)

Lol als je dom genoeg bent om hierin te trappen heeft je account toch niks goeds
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2004 15:11
Marduk God

Gewist lid

Ik denk dat Bjorn666 erin getrapt isPlaatje (ik ken hem niet, maar altijd jammer als iemand gehackt wordt). Hij postte iets raar op de berichtenbalk, zoiets van: Ik ga die site ff checken, dan krijg ik een miljoen mijn account gehackt en al mijn stuff dan stop ik met rs...

Toen ik later terug kwam, stond er: Ik stop met rs, en vertrouw hond2 niet, hijs een scammer!

Er is dus al minstens één iemand ingetrapt, nu maar hopen dat er niet meer zijn die erin gelopen zijn...
21-9-2004 15:16
Rezer88

Rune Member (6.9)

btje dom als je hier intrapt...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
21-9-2004 15:55
Kill12

Gewist lid

waar staat die link danPlaatje ik wil wel 2 miljoen
21-9-2004 16:02
Bartho_e

Gewist lid

Vul NOOIT je RS-naam en wachtwoord in op een site waarvan het adres niet begint met [www.runescape.com]!

/quote

En clanscape natuurlijk, voor de simpelen onder onsPlaatje
21-9-2004 16:04
Kippendoder

Inactief

Mja, goed dat trekkie altijd zo allert is.

Ik zou zeker nooit naar een site gaan die zo iets doet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
21-9-2004 17:28
Ohno

Rune Member (6.9)

quote:
Bartho_e zei: Vul NOOIT je RS-naam en wachtwoord in op een site waarvan het adres niet begint met [www.runescape.com]!

/quote

En clanscape natuurlijk, voor de simpelen onder onsPlaatje

Denk wel dat de clanscape veilig is...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2004 17:30
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.