Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Uber-alles-verwijder-kill-ding]
Uber-alles-verwijder-kill-ding
Aanschouw! Mijn laatste creatie: de Zooi Wisser.

De Zooi Wisser is een geavanceerd stukje programmatuur (*ahem*), dat, zoals de naam al doet vermoeden, zooi wist! (goh...)
Dit fabuleuze programmaatje, kan de volgende toeren uithalen:

• (Bijna) alle virussen onschadelijk maken
    • Alle internet explorer balken die je niet wilt onschadelijk maken
    • Alle keyloggers onschadelijk maken
    • Erg veel spyware onschadelijk maken

Zeg maar een cure-all dus.
      Met onschadelijk maken bedoel ik hier: het wordt niet van je pc verwijderd, maar het start niet meer. Onschadelijk dus Plaatje

Maar er is meer! Er zijn natuurlijk al velen programma's die dit kunnen, maar geen enkel programma is zo n00b-vriendelijk als dit! Zelfs de grootste ******* kan zijn pc hiermee schoon maken Plaatje

Geloof mij niet, probeer het zelf! De link is al enkele malen gegeven bovenaan deze tekst Plaatje
      Note: Om zeker te zijn dat alles weg is, draai je je pc in veilige modus tijdens het uitvoeren van het programma. Houd hiervoor F8 ingedrukt tijdens het starten van je pc.
      Dit vervangt de anti-keylogger-shit instructies, die binnenkort worden weggehaalt Plaatje

Peace,
      Thul
  • Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 16-9-2004 19:27
    Antwoorden:
    Brunn3

Gewist lid

ik vind het lekker maar hij vond er maar 3 van mij nuja kheb er 2 van werwijder quitime of iets en itunes de andere 'steam' niet want dat programme gebruike ik helf van men tijd op men pc om te gamen dus laat ik dat maar doen wat het wil
    17-9-2004 17:46
    Pattie 13

Gewist lid

lkkr gemaakt thulPlaatjePlaatje
    17-9-2004 17:52
    [ud]dansch

Gewist lid

door dat mangoziektekwalding werkt de helft niet meer bij mijPlaatje
    17-9-2004 17:53
    Nazaiaow

Gewist lid

Persoonlijk zou ik dat ding niet gebruiken, ik vertouw die zooi niet egt namelijk. Als je hem geperfectioneed hebt meld t dan ff wil jePlaatje Misschien download ik hem dan! Maar zelf vind ik het nog steeds het slimste om gewoon hele maal nix te downloaden van sites (Behalve RS en andere betrouw bare bedrijven)Plaatje
    17-9-2004 18:33
    Bobsel

Rune Member (6.9)

Jaaaron ik snap hem niet hij is te ingewikkeld
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    17-9-2004 19:24
    Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ik gebruik spyware die search en destroy spawareblaster
    en ad-aware6.0 een pop up stopper en als fire wall alertwall en dat gaat goed naast northon antivirus.
    sis dat ik dit allemaal heb is me pc sneller en beter beschermd en ik ga maar weer eens scannen maar me pc lijkt nu op sommige sites veel slomer wat het ook is lol Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
    17-9-2004 19:56
    Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Te ingewikkeld? 3 knoppen maar, waarvan 2 voor uitleg Plaatje
    En als je pc ervan kapot ging, heb je de help knop niet gelezen Plaatje
    Sig
    Medals
    Badges & Vaantjes
    Duimpjes
    Stats
    20-9-2004 14:23
    Antwoord 16-22 van 22 totaal.
    Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.