Just Ne Pker Leader (9) | Wel zo slim op dit topic te posten NADAT je Pino al min of meer had gesloopt, maar thanks voor de info anyway Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 23-2-2015 11:55 | ||
Sleepy Meh Inactief | Sterkte met de schade te beperken! En dank voor deze beveiligde verbinding! 23-2-2015 19:51 | ||
Thastrake Operator (8) | Ooooooke. Dacht dat zoiets vanzelfsprekend beveiligd was. Maar dat is blijkbaar niet zo. Dit houdt dus in dat er geen tot weinig gekke dingen kunnen gebeuren in vergelijking met de onbeveiligde status? Ik heb overigens nog geen verschil gemerkt en dat zal vast wel zo horen. Ik ga eens googelen, misschien dat ik wijzer van word. (Voel me een schoenmaker bij de verkeerde leest.) Edit; een zoekresultaat gevonden. Wiki. "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 23-2-2015 22:29 |