Elanthiel Leader (9) | De oktobervergadering was een beetje een bijzondere vergadering. Het was meer een discussie. De vraag was: Wat willen jullie qua toernooien?
Allereerst werd het recyclen van oude concepten besproken. Dit leek de meesten een goed idee, de oude wisselribbons kunnen dan weer van persoon veranderen. Verder werd geopperd om ook pvp / duel toernooien te gaan doen, zodat niet alles afhankelijk is van skills en de hoeveelheid tijd die je hebt.
Qua structuur werd besproken om vier toernooien per jaar te doen - drie vaste catgorieën (PvM, PvP, Skill) en 1 varia. Hier kwamen geen commentaren tegen.
Wanneer een nieuwe skill uit komt zal het mogelijk zijn om daarvoor een toernooi te organiseren, dit zal in ieder geval voor Inventor gebeuren.
Met de aankomende update voor Ironman accounts werd ook de mogelijkheid van een ironman toernooi besproken. Ironman mode is een manier om het spel te spelen zonder interactie met andere spelers, dus zonder te ruilen ervoor. Een ironman toernooi zou inhouden dat iedereen met een nieuw account begint en binnen een bepaalde hoeveelheid tijd ofwel het meeste xp haalt, ofwel het meeste levels haalt, ofwel de hoogste bankwaarde bereikt.
Over het algemeen waren de mensen op de vergadering niet onverdeeld positief. Veel mensen vonden het extra werk om een nieuw account te beginnen niet echt de moeite waard.
Ook hebben we het kort over een groepsskilltoernooi gehad. Dit wordt inderdaad weer tijd, en zal in het toernooischema ingepland worden.
Een suggestie om inschrijfgeld te verplichten voor toernooien, voor de prijzenpot, werd niet met enthausiasme ontvangen.
Ook werd het idee geopperd om eens te kijken naar een seasonal highscore en daar een toernooi in te organiseren. Dit zou dan beginnen op het moment dat de highscore begint, en eindigen op het moment dat de highscore eindigt. Dit werd goed ontvangen. Van de huidige highscores werd "Total amount of herbs grown" uitgekozen als favoriet. Tegen de tijd dat we dit toernooi gaan organiseren moeten we even kijken welke highscores er zijn, en er eentje uitkiezen.
Er waren geen andere onderwerpen voor de vergadering, dus deze werd weer gesloten. Tot de volgende maand!
5-10-2014 21:07 | ||
Deemril Inactief | Spijtig genoeg was ik er niet, maar kan er eventueel rekening gehouden worden met examen periodes? Natuurlijk voor het inventor skill toernooi gaat dat moeilij, maar ik heb het voornamelijk voor het groep skill toernooi. Ik begrijp natuurlijk ook dat het nooit voor iedereen gaat passen, maar het zou leuk zijn mocht het niet in december/januari of mei/juni zijn ! 6-10-2014 19:20 | ||
Elanthiel Leader (9) | Het is zeker iets waar we rekening mee moeten houden ja. Toernooien zijn ook altijd het leukst als ze in een vakantie gehouden kunnen worden. 7-10-2014 01:35 | ||
Sleepy Meh Inactief | Elanthiel schreef: Support.
De enigste reden waarom ik de afgelopen 3 toernooien heb kunnen winnen was omdat ik gewoonweg het meeste vrije tijd had om te verdoen.. En dat is nog wel eens best zielig ......
7-10-2014 20:04 | ||
Fury Storms Inactief | Sleepy Meh schreef:jij bent niet zielig, gewoon minder 'sleepy' maar agree dat we even moeten kijken naar verschillende methoden om er omheen te werken.
7-10-2014 20:14 | ||
Deemril Inactief | Sleepy Meh schreef: Bij het skill toernooi is het wel zo dat de teams worden opgesteld aan de hand van overall lvl/overall xp geloof ik. Dus de 'sterkste' zullen dan bij de 'zwakste' zitten. 8-10-2014 14:41 |