Elanthiel Leader (9) | Als je nog aanvullende foto's hebt, laat het even weten. We zijn in ieder geval nog op zoek naar de groepspic die gemaakt is voor het Grote Scherm. 12-6-2014 23:12 | ||
Deemril Inactief | Vergeet je xp niet te gaan inleveren voor die pinguïn! Dat zag er wel leuk uit 13-6-2014 09:37 | ||
Thastrake Operator (8) | Heb foto's geplaatst in de andere topic, althans, een album met daarin de foto's. Hopelijk hebben jullie er wat aan. "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 13-6-2014 10:56 | ||
Deemril Inactief | Thastrake schreef:Wie is wie op de foto? 13-6-2014 12:33 | ||
Thastrake Operator (8) | Goeie vraag, ik heb in elk geval een kerstmuts op. (En een RuneFest shirt.) "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 13-6-2014 16:27 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Hmm, Cat niet gewonnen bij de midgetgolf dus? Wel wel... FPS games zal ze toch ook nooit moeten gaan spelen, zo een slechte aiming skills Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 14-6-2014 11:24 | ||
Nollie28 Operator (8) | Just Ne Pker schreef:Hoezo? Cat heeft toch het meeste slagen mogen doen? I call that a win. Maar was weer een leuke meet, heb het enorm naar mijn zin gehad weer. 14-6-2014 11:40 | ||
Thastrake Operator (8) | Is het iemand al opgevallen dat hier en op de voorpagina het volgende staat : Op maandag ochtend 6 juni i.p.v. 9 juni wat de daadwerkelijke datum was? "According to legend, those who are called a berserker are an object of fear; not only for the enemy, but for the allies as well because it is said to kill anything in its path..." - Serpico 16-6-2014 16:26 | ||
Fury Storms Inactief | Thastrake schreef:Een kleine typo die bovenaan het verslag staat ja (Kan ik helaas niet veranderen, moet Gwalch zelf even doen) 16-6-2014 16:51 | ||
Pttim Moderator (7) | Thastrake schreef:Dank! Ik heb het aangepast. 16-6-2014 21:09 |