Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Kleine edit aan het menu]
Kleine edit aan het menu
Jawel, het nieuwe leadertje moet zichzelf nog even bewijzen, en daarom ben ik meteen maar begonnen met dingen te slopen. Geen zorgen, het is allemaal weer fixed. 
Hoop ik.

Maar in ieder geval, er zijn wat dingen veranderd in het menu. De link naar de RuneScape quests verwijst nu naar de nieuwe questpagina: [www.rsrclan.com/guides/quests], in plaats van naar de hopeloos outdated skillpages admin. Ook is er een linkje in het menu bij gekomen naar de OSRS guides. Op het moment zijn dit alleen nog maar quests, maar eventueel kunnen daar ook skillguides en bossguides bij komen, als dat nodig blijkt.

Er zijn nog wel een aantal quests die wel in de skillpages staan maar nog niet in de nieuwe questguides admin, maar gelukkig wordt ook nog naar die guides verwezen op de inventarsatie-topics op het guidesbord. En bovendien is het ons doel om die ook zo snel mogelijk om te zetten naar de nieuwe admin, zodat die pagina tenminste goed gevuld wordt.

Tijn out
(also: woot, de eerste keer dat ik niet om een leader hoef te zeuren om een post op Clan Nieuws te krijgen! Plaatje )

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 29-3-2014 14:22
Antwoorden:
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

/me pakt een hooi-vork

Sub-leader niet leaderPlaatje

/me legt de hooi-vork weer weg

Sloop niet te veel hé Plaatje
Verder succes met het project

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
29-3-2014 18:49
Elanthiel

Leader (9)

Subleaders zijn in principe leaders, Jm, t enige wat ik niet heb ik toegang tot de database .. en vetorecht blijkbaar Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2014 22:01
Pttim

Moderator (7)

Goed werk Martijn!
En ja, ook dat slopen. Dat hoort bij de traditie der nieuwe Leaders!Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
30-3-2014 00:38
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

Elanthiel schreef:
Subleaders zijn in principe leaders, Jm, t enige wat ik niet heb ik toegang tot de database .. en vetorecht blijkbaar Plaatje 

was ook maar een beetje plagen, je kent me nu toch wel ?Plaatje

daarnaast Vetorecht brengt alleen maar gedoe met zich mee, zie de VN.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
30-3-2014 17:01
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.