Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Groeiende vulkanen]
Groeiende vulkanen
Dag beste heren en herinnen

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar zelf ben ik ongelooflijk geïnteresseerd in wetenschap en alles wat daarmee te maken heeft. De meesten onder jullie weten wel dat ik dan ook een opleiding Scheikunde volg, maar ook daarbuiten volg ik graag het wetenschappelijke nieuws. Dat kan via tijdschriften en het internet, maar ook tegen af en toe een avondje lekker voor de buis hangen om naar een documentaire te kijken zeg ik geen neen. Vaak gaat het dan over onontdekte gebieden vol met flora & fauna die nergens in de literatuur beschreven is of over schattige XL-poesjes (beter bekend als tijgers) die voor hun jongen te voeden even een wild hert verschalken.

Het hoeft echter niet altijd over levende zaken te gaan. Het driften van continenten, de mysterieën van ruige bergketens en het ontstaan van nieuwe eilanden zijn minstens even fascinerend. Dat laatste bij voorbeeld gebeurt vaak door vulkanen die zich van onder de oceaanbodem manifesteren (zie ook deze figuur). Het ontstaan van zo'n eiland is op zich al zeer fascinerend, laat staan dat het door vulkanen gebeurt.
Nu wil het toeval dat we hier in RSR ook een beetje een vulkaan hebben, namelijk Elanthiel / Martijn; af en toe barst hij wel eens uit, maar verder kan je er eigenlijk niets dan goeds over zeggen. En natuurlijk groeit hij ook, net zoals een echte vulkaan, alleen op een meer figuurlijke manier. Het is zo dat hij nu al een hele tijd een serieuze vulkanische steen bijdraagt aan het dagelijkse bestuur van RSR, zijnde sinds 12 september 2010 als Moderator (7) en 31 augustus 2012 als Operator (8). Cat en ik en bij uitbreiding alle leaders vonden echter dat Martijn zich vrijwel continu meer dan verdienstelijk heeft ingezet en daarom vonden we het niet meer dan correct om hem een promotie te geven naar Sub-Leader (8.5). Inderdaad, voor het eerst sinds 28 november 2010 gaat RSR nog eens een Sub-leader hebben in zijn rangen! We zijn er uiteraard rotsvast van overtuigd dat Martijn dit meer dan behoorlijk zal doen en wensen hem veel plezier met het abusen van de extra powers.

Dat was zo ongeveer wat ik te zeggen had, maar RSR zou RSR niet zijn als er geen koekjes waren, die af te halen zijn op de IRC, waar je ook Martijn kan vinden om hem persoonlijk te feliciteren Allen daarheen!

Namens de leaders van RSR,
Stijn

P.s.: @ Martijn: gelieve wel zo snel mogelijk de balletjes wol, een krat Palm, een doos koekjes, wat mest en een paar La Sportiva Futura's in te leveren bij respectievelijk Cat, Pol, Jaron, Arnoud en mezelf. Kthxbai!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 27-3-2014 19:58
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Wat nou ik ontplof wel eens?!

Bedankt in ieder geval, ik zal er goed misbruik van maken Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2014 20:04
Ilovearagorn

Leader (9)

Veel plezier! Plaatje
Probeer niet iedereen meteen weg te pesten. 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2014 20:08
Deemril

Inactief

Oké de eerste dat ik mij nu af vraag is of er 'tel tot 50 voor een sub leader' komt op forum games... Plaatje

Helemaal terecht trouwens! Nog eens gratz!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
27-3-2014 20:09
Elanthiel

Leader (9)

Deemril schreef:
Oké de eerste dat ik mij nu af vraag is of er 'tel tot 50 voor een sub leader' komt op forum games... Plaatje

Helemaal terecht trouwens! Nog eens gratz!

Ik gok dat ik nu onder de Leaders val Plaatje
Bedankt Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2014 21:48
Glowball02

Rune Member (6.9)

Dat zat er al lang aan te komen Plaatje Proficat ermee, helemaal verdiend!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
28-3-2014 01:59
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Proficiat, zeker verdiendPlaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-3-2014 09:34
Grimolas

Inactief

gzzzzzzzzzzz terecht
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
28-3-2014 19:57
Nollie28

Operator (8)

Hier zat ik al een tijdje op te wachten, verbaast me dat het nog zo lang duurde Plaatje. Dik verdiend dus Tijn. Maar nu moet ik het dadelijk wel weer alleen oplossen als de 8'en moeten resetten @ tel tot 50 topic Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-3-2014 20:09
Pttim

Moderator (7)

Dat heeft nog lang geduurd zeg. Maar deze promotie is zeker meer dan terecht!!
Gratz Martijn en veel plezier met je nieuwe powers! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
28-3-2014 23:45
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.