Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond Clanevent!]
Hedenavond Clanevent!
TL;DR: 
Wat: Een clanevent met een storyline doorlopend op het 3e Survival Toernooi
Wanneer: maandag 24 maart 20:00
Waar: Verzamelen te Varrock Courtyard, w123 (P2P)
Waarom: Een glimduimpje, doh.
95

Hallo lieve leden!

Goed nieuws. Het lijkt er op dat onze slaaf gemaakte leden, Pttim, Grimolas en Fury Storms, een kans krijgen om hun vrijheid te herwinnen. Wij ontvingen namelijk het volgende bericht van een zekere Daeril:

Geachte leiders van RuneScape Revolution,

Naar aanleiding van de gebeurtenissen van het afgelopen Survivaltoernooi ben ik zeer begripvol voor de bestraffing die u mij heeft opgelegd. Echter, ik wil u nederig om vergiffenis en clementie vragen.

Ik realiseer me dat mijn daden omtrent het Survivaltoernooi niet te verantwoorden zijn, echter ik moet u wel op het hart drukken dat dit niet uit slechte overwegingen was. Ik was de spreekwoordelijke kat in het nauw, en mijn daden tijdens het toernooi mijn spreekwoordelijke rare sprongen.

Ik begrijp dat u mij niet zonder meer weder toelaat in de clan. Echter, ik heb tijdens mijn verbanning mijn zonden overdacht, en - belangrijker nog - naar een oplossing gezocht die het drietal finalisten uit hun predikament kan bevrijden. Graag bediscussieer ik de details op een later tijdstip verder met u.

Hopende op uw begrip en genade verblijf ik,

Daeril

Inmiddels is duidelijk dat we een mogelijke oplossing gevonden hebben. Vanavond zullen we dit in uitvoering brengen. De details zullen we daar vertellen.

Hopelijk tot vanavond!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 24-3-2014 09:26
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

De volgende items dienen zich in de Fammiliars te bevinden:
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
24-3-2014 20:11
Antwoord 1-1 van 1 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.