TL;DR:
Wat: Een clanevent met een storyline doorlopend op het 3e Survival ToernooiWanneer: maandag 24 maart 20:00Waar: Verzamelen te Varrock Courtyard, w123 (P2P)Waarom: Een glimduimpje, doh.95
Geachte leiders van RuneScape Revolution,
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van het afgelopen Survivaltoernooi ben ik zeer begripvol voor de bestraffing die u mij heeft opgelegd. Echter, ik wil u nederig om vergiffenis en clementie vragen.
Ik realiseer me dat mijn daden omtrent het Survivaltoernooi niet te verantwoorden zijn, echter ik moet u wel op het hart drukken dat dit niet uit slechte overwegingen was. Ik was de spreekwoordelijke kat in het nauw, en mijn daden tijdens het toernooi mijn spreekwoordelijke rare sprongen.
Ik begrijp dat u mij niet zonder meer weder toelaat in de clan. Echter, ik heb tijdens mijn verbanning mijn zonden overdacht, en - belangrijker nog - naar een oplossing gezocht die het drietal finalisten uit hun predikament kan bevrijden. Graag bediscussieer ik de details op een later tijdstip verder met u.
Hopende op uw begrip en genade verblijf ik,
Daeril
Pttim Moderator (7) | De volgende items dienen zich in de Fammiliars te bevinden: 24-3-2014 20:11 |